شنبه 9 تیر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: 45 هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان از ابتدای شیوع ویروس کرونا انجام شد که طی آن چهار هزار و 600 اخطار با موضوع رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی صادر شد.

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - پلمب 6 واحد صنفی در گرگان به علت رعایت نکردن محدودیت کرونایی، انتخاب هیات رییسه نظام مهندسی ساختمان استان و پیروزی تیم پاس گرگان در لیگ دسته اول والیبال کشور از مهمترین اخبار کوتاه روز یکشنبه گلستان است.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل _ ایرنا _ مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل گفت: بیش از 50 درصد از از مجموع فرستنده‌ها و ایستگاه‌های تقویت کننده امواج رادیو و تلویزیون در منطقه جنوب استان در شهرستان‌های خلخال و کوثر راه‌اندازی شده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس فراکسیون زنان مجلس گفت: کاهش مدت زمان سربازی با رعایت ملاحظات امنیت ملی موجب ورود زودهنگام جوانان به صنعت و بازار کار، آمادگی زودتر آنها برای تشکیل خانواده کمک به کاهش سن ازدواج می شود.

خبرگزاری ایسنا

با شروع محدودیت‌های کرونا در شهرهای مختلف ایران، وضعیت برگزاری لیگ برتر در شرایط نامشخص قرار گرفته و هنوز پاسخ روشنی برای این موضوع ارائه نشده است.

خبرگزاری مهر

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از کشف 33 قلم دارو و مکمل ورزشی‌های قاچاق در مرکز تهران به ارزش 5 میلیارد ریال خبر داد.

خبرگزاری مهر

بررسی بخشنامه وزارت بهداشت درباره محدودیت سفرهای بین شهری نشان می دهد که الزامی برای داشتن جواب تست کرونا برای همه مسافران وجود ندارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اعضای شورای اسلامی شهر تهران با تصویب یک فوریت طرح «ضمانت اجرای مصوبات شورای شهر» برای مدیران و کارکنانی که مصوبات شورا را اجرا نکنند، به عنوان تخلف اداری مجازات تعیین می کند.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری گفت: تیمی مثل ما که کارش را زود شروع کرده و آماده حضور در مسابقات بوده از تاخیر در مسابقات، متضرر می شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فرماندار شهرستان قدس با تاکید بر نقش نویسندگان در آگاه‌سازی گفت: نویسندگان نقش شایسته‌ای را در راستای ارتقای این شهرستان در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و دیگر حوزه‌ها ایفا می‌کنند و باید حمایت‌های لازم از این قشر صورت گیرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - ربیس آموزش و پرورش استثنایی کردستان از ارزیابی 27 هزار و 902 نوآموز در برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان پیش دبستانی و بدو ورود به دبستان در این استان خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس کمیته علمی مقابله با کرونا با تاکید بر اینکه دو نوع واکسن «mRNA» و شکل کشته شده ویروس در مرحله تست جلوتر از انواع دیگر واکسن‌ها هستند، گفت: دو داروی گیاهی برای درمان سرپایی مجوز گرفتند.

خبرگزاری ایرنا

باکو - ایرنا - مسئول ستاد عملیاتی شورای هماهنگی نهادهای رسمی گرجستان برای مقابله با ویروس کرونا درباره افزایش موارد مرگ روزانه در اثر ابتاتء به کووید -19 در این کشور خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

اراک - ایرنا - روزهای سرد پاییزی امسال با تاخت و تاز ویروس کرونا، احوال سیاه و غمباری دارد و این درحالیست که قربانیان این بیماری شاید دیگر برای آرامش ابدی نیز مکانی در آرامستان شهر نمی‌یابند.

خبرگزاری ایسنا

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس از وزارت بهداشت خواست تا با توجه به آمار بالای فوتی های کرونا در کشور از ظرفیت طب سنتی و از تجربه کشورهایی مثل چین نهایت استفاده را ببرند.

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان از مردم استان خواست تا در صورت مشاهده علائمی از جمله سردرد، آبریزش بینی، بدحالی و گلودرد با سامانه 4030 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت کنند.