چهارشنبه 6 تیر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - استاندار همدان گفت: با وجود هشدارها و تذکرهای مکرر و متعدد هنوز 40 درصد مردم نسبت به بیماری کرونا بیگانه هستند و این نشان از ضعف فرهنگی است که باید چاره‌اندیشی شود.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - کتاب «ه‌گه کاوه‌» (راه کاوه) اثر جلیل آهنگرنژاد که در آن به بررسی جریان‌های معاصر شعر کردی در جغرافیای کرمانشاه پرداخته و علاوه بر تحلیل این جریانات، آثار چهره‌های شاخص شعر کردی در این گستره را نقد یا بازنمایی و تحلیل کرده است، همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی به چاپ دوم رسید.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - استارتاپ ها با خلق ایده‌های نو دربخش‌های مختلف کسب و کار در جوامع، تحولات زیادی ایجاد کرده اند و دراین میان در صنعت گردشگری نیز با کمک به جذب گردشگر و معرفی جاذبه ها می‌توانند بسیار موثر واقع شوند.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - ویروس جهش یافته کرونا این روزها افسار گیسخته می‌تازد اما برخی بی‌توجه به پیامدهای ناگوار تجمعات انسانی، مراسم عروسی و جشن و شادی برگزار می‌کنند در حالی که کارشناسان این حوزه نسبت به پیامد خطرناک این کار که استقبال از بیماری است هشدار جدی می‌دهند.

خبرگزاری مهر

معاونت بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام کرد: برای سال تحصیلی جدید با وجود همه گیری کرونا، پذیرش دانشجوی بین المللی در این دانشگاه افزایش پیدا کرد.

خبرگزاری مهر

هرچند اقتصاد روسیه در سه ماهه سوم 3.6 درصد آب رفت اما بیش از یک دوم سقوط 8 درصدی خود را در سه ماهه قبل، جبران کرد.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - دبیر هیات فوتبال استان قزوین گفت:10 تیم برای حضور در لیگ برتر فوتبال استان ثبت نام کرده بودند که در نهایت، چهار تیم به دلیل شرایط کرونایی از شرکت در این مسابقات انصراف دادند.

خبرگزاری مهر

تیم والیبال سایپا امروز (یکشنبه) تمریناتش را پیگیری خواهد کرد.

خبرگزاری ایسنا

رئیس شورای شهر تهران اعلام کرد که محدودیت های ستادملی کرونا، عملا تاثیر جدی در کاهش تردد و رفتار مردم ایجاد نکرده است.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - فرمانده انتظامی سیستان‌وبلوچستان از انهدام یک باند بزرگ و حرفه‌ای قاچاق موادمخدر و کشف 2 تن و 155 کیلوگرم مواد افیونی در شهرستان خاش خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: لازم است معلمان و والدین دانش آموزان این استان را به سمت کتابخوانی درفضای مجازی مدارس و خانه سوق دهند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: تمدید قراردادهای اجاره و کنترل نرخ‌های اجاره مسکن باعث شد تا در این مدت 64 درصد اثاث‌کشی در تهران نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یابد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رابرت مالی، رئیس گروه بین المللی بحران، مشاور ارشد باراک اوباما و عضو تیم مذاکره کننده ای آمریکا در پرونده هسته ای ایران، در گفت و گو با روزنامه فرانسوی لوپوئن به تشریح اولویت های دیپلماتیک رئیس جمهور آینده آمریکا در خاورمیانه ازجمله عربستان سعودی، رژیم اسرائیل، ترکیه و.. پرداخت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت که پیشنهاد تعطیلی دو هفته ای تهران، کارشناسی شده و کاملا پخته است.