جمعه 13 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان سنجش با تشریح روند برگزاری کنکور 1402 گفت: نتایج کنکور دی ماه تا پایان امسال به صورت نمرات خام اعلام خواهد شد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ترافیک فراجا گفت: تردد در آزادراه تهران شمال روان گزارش شده است.

یکی از محققان پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی از ساخت "کیت تشخیص نیاز به شیمی‌درمانی در مبتلایان به سرطان سینه" در بیماران مبتلا به این بیماری خبر داد.

به نظر می‌رسد که توئیتر دیگر پیامک کد ورود را به شماره‌های ایران ارسال نمی‌کند و شماره‌های موبایل ایران از لیست پشتیبانی توئیتر حذف شده است.

جانشین رئیس پلیس راهور گفت: سالیانه حدود 16 هزار نفر از هموطنان‌مان در حوادث رانندگی جان خود را از دست می‌دهند و حدود 300 هزار نفر نیز در جریان این سوانح، مجروح و مصدوم می‌شوند

هوای امروز پایتخت باز هم در وضعیت "ناسالم" برای همه گروه‌ها قرار دارد.

معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: با توجه به ابهاماتی که درباره احتمال وجود گنبدهای نمکی نهفته در "سد چمشیر" وجود دارد، از وزرات نیرو خواسته‌ایم که مجدداً نمونه‌برداری کند و مجوز آبگیری سد را تا زمان نمونه‌برداری مجدد صادر نمی‌کنیم.

معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: در صورت تصویب نهایی طرح ارتقاء سند رسمی، بنگاه‌های املاک حق نوشتن بیع‌نامه و قولنامه‌ها نخواهند داشت.

هیچ یک از شهرهای کشور در وضعیت قرمز نیست و فقط یک شهرستان در وضعیت نارنجی قرار دارد.

معاون توسعه مدیریت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: 10 هزار هنرمند صنایع‌دستی سال آینده بیمه تأمین‌اجتماعی می‌شوند.

در روزهای گذشته رسانه‌های ضد انقلاب مدعی شده‌اند فردی به نام «آیدا رستمی» بر اثر شکنجه کشته شده است، اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد که این ادعاها قصه سرایی بیش نیست.

52 هزار داوطلب امروز در آزمون سردفتری شرکت کردند. آخرین آزمون سردفتری سال 97 پس از وقفه‌ای 11 ساله و با اعمال ظرفیت‌های بسیار محدود برگزار شده بود.

چین یک ماهواره سنجش از دور سری Yaogan-36 را بر فراز یک موشک حامل Long March-2D از مرکز پرتاب ماهواره Xichang در استان سیچوان در جنوب غربی چین به فضا فرستاد.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

نشان ویژه‌ای که طی ماه‌های اخیر با همکاری مشترک دو دانشگاه تحت عنوان "نشان نماد آموزش عالی ایران" مورد بررسی قرار داشت از سوی شورای مؤسس این نشان "نشان عالی دانش" نام گرفت و دانشمندان، چهره‌های ماندگار و صاحبان آثار برجسته منتخبین این نشان هستند.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس، به تشریح جزئیات بازدید اعضای این مجمع از شهرک ولی‌عصر (عج) منطقه 18 پرداخت و از برنامه‌ریزی برای ساخت و تکمیل هنرستان فنی و حرفه‌ای در این منطقه خبر داد.