جمعه 13 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

مدارس سمپاد در طول سال‌ها فعالیت، در برخی از موارد از مسیر اصلی خود منحرف شده‌اند؛ انتقادات درباره جداسازی دانش‌آموزان در مدارس سمپاد را در 4 دسته شیوه شناسایی دانش‌آموزان تیزهوش، تمرکز سمپاد بر شهرهای برخوردار و تمرکز سمپاد به‌روی قشر برخوردار دانست

بررسی دقیق وضعیت پزشکی آرش صادقی در زندان حاکی از آن است که حال جسمی او مطلوب است و علائم خاصی از بیماری ندارد.

دختر جوان در یک حرکت نمادین، پرچم ایران را به ماموران یگان ویژه تقدیم کرد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند خشن سه خواهر خبر داد.

به دلیل اینکه پول نداشتم موادمخدر خریداری کنم سمت سرقت رفتم؛ به همین خاطر اموال مسروقه را در خانه‌ام نگهداری می‌کردم، در این میان حس کردم مقداری از آنها کم شده است و همین‌کافی بود تا به مقتول که در خانه من رفت‌و‌آمد داشت، مشکوک شوم.

رئیس سازمان سنجش آموزش گفت: ثبت‌نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1402 از روز چهارشنبه 16 آذر ماه آغاز می‌شود و تا روز سه‌شنبه 22 آذرماه ادامه دارد.

دو دانشمند ایرانی دانشگاه استرالیا "فیبر نامرئی" ایجاد کردند که این فیبر‌(ایکس) مانند فیبر واقعی، بدون تغییر طعم یا بافت، 20 درصد فیبر اضافی را به غذا‌هایی مانند نان سفید و سایر غذا‌های اصلی اضافه می‌کند.

رئیس کل دادگستری استان تهران در پی حمله سایبری به خبرگزاری فارس و انتشار بخش قابل توجهی از اطلاعات شخصی خبرنگاران و کارکنان این مجموعه، خطاب به دادسرای عمومی و انقلاب تهران دستوری صادر کرد.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی، مرد جوانی که دوست خود را در پارک مسگرآباد به قتل رسانده بود، پس از 10 ساعت دستگیر کردند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار زرد کاهش دما در مناطق مختلف استان خبر داد.

4 تن از اعضای شبکه اراذل و اوباش مرتبط با سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی با رای شعبه هفتم دیوان عالی کشور به اعدام محکوم شدند.

وزیر بهداشت با اشاره به درخواست از سازمان امور اداری و استخدامی برای صدور مجوز استخدام پرستاران گفت: الان 40 هزار دانشجوی پرستاری در حال تربیت هستند و از نظر کمبود پرستار نگرانی نداریم.

استادیار پژوهشکده تاریخ ایران پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی گفت: تمامی سازه‌های به جامانده از دوران قبل از اسلام اعم از کاخ‌ها و معابد و... همگی حاکی از نقش بسیار پررنگ مذهب در جامعه ایرانی و عجین شدن آن با زندگی مردم دارد.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد. برای ششمین روز متوالی، در شبانه‌روز گذشته هیچ بیماری بر اثر ابتلا به کرونا فوت نکرده است.

بوستان باغ نظر در منطقه 1 و بوستان باغ سبزی در منطقه 17 که برای معلولان مناسب‌سازی شده، در پانزدهمین شنبه امید و افتخار افتتاح خواهد شد.

فضاپیمای سرنشین‌دار Shenzhou-15 با سه فضانورد به فضا پرتاب شد. مأموریت Shenzhou-15 آخرین مرحله ساخت ایستگاه فضایی را به پایان خواهد رساند و نخستین مرحله از کاربرد و توسعه آن را آغاز می‌کند.