جمعه 13 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

معاون پرستاری وزارت بهداشت با بیان اینکه از ماه‌های آینده که بررسی اسناد توسط بیمه‌ها انجام شود میزان دریافتی پرستاران بر اساس عملکرد و تعرفه خدمات آنها خواهد بود، آخرین جزئیات اجرای "قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری" را تشریح کرد.

رئیس سازمان ثبت در نشست مشترک با اعضای کمیسیون اصل 90 مجلس با اشاره به تعطیلی دفترخانه‌ها به دلیل کاهش 50 درصدی اسناد بیع تنظیمی در 8 ماهه امسال، نسبت به افزایش تعداد سردفتران در کشور هشدار داد.

دومین محموله 55 تنی آنتی‌بیوتیک امروز به کشور وارد شد.

با حکم رئیس قوه قضائیه، حجت‌الاسلام محمد موحدی‌آزاد رئیس دادگاه عالی انتظامی قضات و حجت‌الاسلام جعفر قدیانی، دادستان انتظامی قضات شدند.

امروز نشست مشترک نمایندگان مجلس شورای اسلامی با حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای؛ رئیس قوه قضائیه و مسئولان این قوه در صحن علنی مجلس برگزار شد و در آن دغدغه‌های قضائی مردم به مسئولان دستگاه قضا انتقال یافت.

با پیگیری تعدادی از پیشکسوتان فوتبال و با مساعدت دادستان تهران، پرویز برومند با تامین وثیقه قانونی از زندان آزاد شد.

امدادگران اورژانس راهی محل حادثه شدند و بدن نیمه‌جان مرد جوانی که داخل نیسان بود را به نزدیک‌ترین بیمارستان منتقل برای سیرمراحل درمان منتقل کردند اما در پرستان در بخش اورژانس متوجه شدند فرد مجروح شده هدف شلیک گلوله قرار گرفته است.

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور گفت: مرزبانان دو کشور ایران و عراق مصمم هستند با هرگونه ناامنی، قاچاق مواد مخدر، اشرار مسلح و گروهک‌های تروریستی در مرزهای مشترک برخورد کنند.

مرد جوان شیشه‌ای در درگیری پارک "مسگرآباد" با ضربات چاقو توسط دوست شیشه‌ای خود به قتل رسید.

رئیس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری کلاهبردار اینستاگرامی که تحت عنوان فروش گوشی‌های آیفون اقساطی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کرد، خبر داد.

سازمان زیباسازی شهر تهران آمادگی دارد همزمان با برد و صعود تیم ملی فوتبال در جام جهانی قطر برنامه‌های نور افشانی در یازده میدان اصلی شهر و ویدئومپینگ در میدان آزادی را اجرا کند.

شهردار تهران، هدیه ویژه‌ای را برای بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان پس از بازی امشب مقابل آمریکا درنظر گرفته است.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

دبیر ستاد توسعه فناوری نانو اظهار کرد: ما قصد داشتیم تا سال 1404 صادرات شرکت‌های دارای توانمندی صادرات را به عدد یک میلیارد دلار برسانیم که متأسفانه شدت یافتن تحریم‌ها، شیوع کرونا و کاهش بودجه، تحقق این هدف را با اما و اگر‌های جدی مواجه کرده است.

همزمان با ولادت حضرت زینب (سلام‌الله علیها) بازدید از مجموعه برج میلاد برای پرستاران رایگان شد.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور از پرداخت ما‌به‌التفاوت مستمری مهرماه مددجویان سازمان بهزیستی خبر داد.