جمعه 13 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

چند مرد اهل کشور افغانستان که در تهران به دنبال کار بودند، هدف گروگانگیری و آدم‌ربایی قرار گرفتند.

یک کارشناس مسائل حقوق بشری گفت: برخورد سیاست‌زده دولت‌های غربی با مفاهیم حقوق بشری، حقوق بشر را به ابزاری برای پیشبرد اهداف نامشروع آنان تبدیل کرده است.

هفتم آذرماه مصادف است با آسمانی شدن مردی که در مسیر توسعه دانش و فناوری از حوزه دفاعی تا سلامت گام‌هایی بلند به وسعت اقتدار و اعتلای یک میهن برداشته است.

در میان افرادی که اخیراً آزاد شده‌اند نام‌های آشنایی دیده می‌شود؛ افرادی مانند هنگامه قاضیانی، محمود شهریاری، حسین رونقی، پروانه سلحشوری و....

در پی دستور رئیس قوه قضائیه، 709 نفر از زندانیان دارای شرایط ارفاقات قانونی از زندان‌های 12استان کشور آزاد شدند.

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ورود 220 بیمارستان کشور به عرصه گردشگری سلامت خبر داد و گفت: آذرماه امسال 2200 نفر از پزشکان متخصص با اولویت مناطق محروم در کشور توزیع شدند.

دادستان تهران گفت: در راستای دستور اخیر رئیس قوه قضائیه مبنی بر بهره‌مندی زندانیانی که واجد شرایط اعطای ارفاقات قانونی هستند، تاکنون 195 نفر از متهمین بازداشتی در تهران که واجد این شرایط بودند، آزاد شدند.

بنا بر اعلام جمعیت هلال احمر، 55 تن داروی آنتی‌بیوتیک فردا وارد کشور خواهد شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از کشف آبلیموهای آغشته به شیشه در فرودگاه امام خمینی (ره) خبر داد.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

مادر آیدا و آیسا گفت: وقتی من بالای سر بچه‌هایم رسیدم سر و صورت آنها پر از خون بود و همسایه‌ها همه جمع شده بودند و بچه‌ها را با آمبولانس به بیمارستان منتقل کردند.

رهبر انقلاب، در بخش‌هایی از سخنانشان در جمع کثیری از بسیجیان کشور بار دیگر از دستاوردهای رویان و تلاش‌های مرحوم "کاظمی آشتیانی" در این پژوهشگاه یاد کردند؛ ایشان پیش از این نیز از این شخصیت به عنوان الگوی جهاد علمی یاد کرده بودند.

شورای عالی سازمان نظام پزشکی ضمن صدور بیانیه‌ای در رابطه با لزوم ایجاد ثبات در سیاست‌های دارویی، آزمایشگاهی و تجهیزات پزشکی، تشکیل فوریتی ستادی با مشارکت ذی‌نفعان این حوزه را از رئیس جمهوری خواستار شد.

معاون وزارت آموزش و پرورش گفت: بازیهایی را از معاونت تربیت‌بدنی دریافت کردیم که قابلیت اجرا در کلاس درس را دارد و معلم در کلاس درس 45 دقیقهای بین دو موقعیت یادگیری میتواند به مدت 5 دقیقه دانش‌آموز را با یکی از بازیهای تعریف شده به نشاط بیاورد.

معاون اجرایی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران از 620 هزار تن آسفالت‌ریزی در سطح معابر شهر تهران در 8 ماهه امسال خبر داد.

شورایعالی استخدامی مهلت دو ماهه‌ای را برای بررسی مجدد ابعاد گوناگون ادغام 2 سازمان محیط زیست و منابع طبیعی تعیین کرده است.