جمعه 13 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

فرمانده کل انتظامی کشور از برقراری ارتباط الکترونیکی 1200 کلانتری با دادسراها، فراهم شدن امکان ارائه برخی خدمات و امورقضائی به مردم از طریق کلانتری مجازی و امکان استعلام پرونده انتظامی خبر داد.

مدیرکل دفتر حفاظت و مدیرت زیست محیطی آب و خاک سازمان حفاظت محیط زیست گفت: ما با یک جاده‌کشی بخش زیادی از جنگل‌های هیرکانی را از بین می‌بریم و این در صورتی است که خاک جنگل‌های هیرکانی ما بهترین خاک در جهان است و نمونه آن وجود ندارد.

اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی فوتبال ایران، به موضوعاتی از جمله تاکید بر بهره‌برداری به موقع از ترمینال شرق و به موضوع سرویس دانش‌آموزان استثنایی در هر تهران پرداختند.

در پی دستور ویژه رئیس قوه قضائیه مبنی بر مساعدت زندانیانی که شرایط بهره‌مندی از ارفاقات قانونی را دارند، 1156 زندانی در 20 استان مختلف کشور آزاد شدند.

مشاهدات جدید از سیاره فراخورشیدی بسیار داغ WASP-39b با "جیمز وب" تصویر واضح‌تری از سیاره فراخورشیدی ارائه کرده است که وجود سدیم، پتاسیم، آب، دی اکسید کربن، مونوکسیدکربن و دی اکسید گوگرد را در جو سیاره نشان می‌دهد.

رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران به دولت پیشنهاد داد که در صورتی که تیم ملی فوتبال ایران در بازی امشب مقابل تیم ملی فوتبال آمریکا پیروز بشود چهارشنبه را تعطیلی رسمی اعلام کند.

رئیس شورای شهر تهران در واکنش به دستکاری پرچم ایران از سوی فدراسیون فوتبال آمریکا گفت: آنها از هر موضوعی برای در هم کوبیدن روحیه بازیکنان ما استفاده می‌کنند اما باید به آنها گفت که روحیه بازیکنان و پرچم جمهوری اسلامی بالاست.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی، اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی با هدف تأمین منابع پایدار و مطمئن برای بیمه شاغلان این بخش را نتیجه همکاری دو ساله این سازمان و مجلس شورای اسلامی دانست.

سخنگوی شهرداری تهران ضمن تکذیب اعزام پرسنل شهرداری تهران به جام جهانی قطر گفت: اگر افرادی به این سفر رفته‌اند که حداکثر 2 یا 3 نفر از نیروهای شهرداری تهران هستند، با هزینه شخصی بوده است.

صبح امروز وریا غفوری با اعزام از زندان به دادسرا و انجام آخرین تحقیقات قضایی، از زندان آزاد شد.

هوای امروز پایتخت در شرایط "ناسالم برای گروه‌های حساس" قرار دارد.

کشور امارات به واسطه دارا بودن زیرساخت‌های بیشتر و نزدیکی مسافت با قطر توانسته بسیاری از تماشاگران جام‌جهانی را به خود جذب کند و از این طریق درآمد هنگفتی را از قبل این رویداد مهم کسب کند؛ در این گزارش به بررسی جزئیات این امر پرداخته‌ایم.

وریا غفوری بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان که از 3 آذر ماه در بازداشت به سر می‌برد، دقایقی پیش با سپردن وثیقه آزاد شد.

رئیس سازمان غذا و دارو با اشاره به کاهش پرداخت از جیب بیماران برای 200 قلم دارو پس از تغییر پایه پوشش بیمه‌ای گفت: قیمت انسولین قلمی برای بیماران دارای نسخه افزایش نیافته است.

رئیس قوه قضائیه در دیدار با هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز گفت: قاضی و وکیل باید فهم و درک سیاسی داشته باشند، اما اگر قاضی و وکیل، سیاسی‌کاری پیشه کردند آنگاه دیگر نمی‌توانند به حق و عدالت رفتار کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران در بازدید از جزیره فوتبالی سازمان زیباسازی آن را ایده‌ای جذاب عنوان کرد که قابلیت گسترش به کل شهر تهران را دارد.