جمعه 13 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 2 نفر سارق حرفه‌ای که تجهیزات تونل نیایش را سرقت کرده بودند، خبر داد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری زورگیر خشن شرق تهران خبر داد و گفت: تحقیقات در رابطه با دستگیری همدست وی ادامه دارد.

مشاور ارشد منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت از نقش رهبری ایران در کاهش آثار کربن از نظام سلامت در منطقه تقدیر و اعلام کرد: نیمی از کل مرگ‌ها در منطقه مدیترانه شرقی ناشی از آلودگی هوا و ریزگردهاست.

بر اساس مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوا، مقطع ابتدایی استان‌های تهران و البرز به جز پردیس، دماوند، فیروزکوه روز چهارشنبه غیرحضوری شد.

تعداد موارد ابتلا به "دیفتری" در انگلیس به دلیل شرایط بد نگهداری مهاجران در سال جاری افزایش یافته است.

در جلسه امروز شورای شهر تهران و در جریان بررسی لایحه اصلاحیه نحوه محاسبه و اخذ بهای خدمات مدیریت پسماند عادی بر ارسال پیامک یادآوری جهت پرداخت عوارض پسماند شهروندان تاکید شد.

رئیس سازمان مدارس غیردولتی با اشاره به اینکه 22 درصد دانش‌آموزان پایتخت در مدارس غیردولتی تحصیل می‌کنند، گفت: دلیل موفقیت بیشتر دانش‌آموزان مدارس خاص و غیردولتی، فعالیت‌های کنکوری است.

سامانه "ساجد" دیوان عدالت اداری از مدتی قبل و به دلیل مشکلات سخت‌افزاری دچار اختلال شده که از سوی مسئولان در حال رفع ایراد است.

حذف افزایش 35 درصدی فوق‌العاده ویژه کارکنان دولت از جمله آموزش و پرورش محل اختلاف‌نظر دولتی‌ها و مجلسی‌ها است؛ حالا سخنگوی هیئت رئیسه مجلس توضیحات تازه‌ای در این باره داده است.

حجت‌الاسلام مرتضوی‌مقدم، رئیس دیوان عالی کشور در رأس هیئتی برای شرکت در دهمین نشست سراسری قضات و یکصدمین سالگرد تأسیس دیوان عالی روسیه، وارد مسکو شد.

وزیر بهداشت با بیان اینکه ایران در تمام شاخص‌های سلامت به جز شاخص دخانیات در کشورهای منطقه رتبه نخست را داراست، گفت: 13 درصد مرگ و میرها در کشور به خاطر مواد دخانی است که ناشی از ارزانی و در دسترس بودن سیگار است.

رئیس شورای شهر تهران گفت: در صورتی که تیم ملی فوتبال ایران در بازی امشب در مقابل آمریکا به پیروزی برسد، شهرداری تهران جایزه ویژه‌ای را برای آنها در نظر خواهد گرفت.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران از خانه‌دار شدن خبرنگاران با همکاری و مشارکت شهرداری خبر داد.

در پویش مردمی منطقه 5، 168 زندانی زن جرایم مالی آزاد شدند که بعضی از آنها بالای 7 سال زندانی بودند.

کارشناسان نسبت به شوری فاجعه‌بار آب رودخانه زهره با ساخت "سد چم‌شیر" هشدار داده‌اند و حالا سازمان حفاظت محیط زیست اعلام کرده: هرگونه انحراف از رهاسازی حداقل حق‌آبه محیط زیستی پایاب "سد چم‌شیر" می‌تواند کیفیت رودخانه را با مشکل مواجه کند.

معاون بهداشت وزارت بهداشت با اشاره ثبت رکورد جهانی تزریق واکسن کرونا نسبت به جمعیت، از درمان رایگان 2000 بیمار مبتلا به هپاتیت C خبر داد.