شنبه 14 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

فردی که در جریان اغتشاشات اخیر در خیابان ستارخان تهران با در دست داشتن سلاح سرد، اقدام به بستن خیابان، متوقف کردن خودروها و ایجاد ناامنی برای مردم، سپس درگیری با مامورین بسیج، جرح یکی از مامورین کرده بود، به اعدام محکوم شد.

معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: کلاس‌های دانشگاهای علوم پزشکی روز دوشنبه از ساعت 14 برای تماشای بازی ایران انگلستان تعطیل می‌شوند.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

سرپرست اداره فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو از صدور حدود هزار مجوز تولید مکمل از سوی سازمان غذا و دارو از ابتدای شهریور ماه امسال خبر داد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: با وجود افزایش قیمت در تمامی بخش‌ها، قیمت بلیت مترو افزایش نداشته است و اگر شهروندان اطمینان داشته باشند که با پرداخت پول بیشتر، خدمات بهتر و بیشتری دریافت می‌کنند، حتماً از آن استقبال خواهند کرد.

دبیر هیئت نظارت بر مطبوعات اظهار کرد: از مجموعه کل مدیران مسئول 2942 نفر حائز شرایط بودند. از تعداد کاندیداها 112 نفر انصراف دادند و 159 نفر نیز تعداد نامزدهای تأیید صلاحیت‌شده است که این انتخابات برای آن 159 نفر است.

نوزدهمین انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیئت نظارت بر مطبوعات از صبح امروز آغاز شده است که تا ساعت 16 رأی‌گیری ادامه دارد. تا این لحظه از جمع 2492 نفر 1416 نفر در این انتخابات شرکت کردند که نزدیک به 48درصد می‌شود.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری عامل راه‌اندازی صفحه فیشینگ با ترفند خرید شارژ تلفن همراه با هدیه خبر داد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 2 موبایل‌قاپ و کشف 300 فقره سرقت در تهران خبر داد و گفت: مالخر پرونده نیز دستگیر شده است.

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری فروشنده ای که تجهیزات دفاع شخصی به اغتشاشگران می فروخت خبر داد و گفت: از این متهم 11 عدد شوکر و افشانه کشف شد.

کمیته امداد و آستان قدس رضوی با هدف اختصاص 2 هکتار زمین برای ساخت 500 واحد مسکونی ویژه مددجویان، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

رئیس پژوهشگاه رویان در آیین انعقاد تفاهم‌نامه با آموزش‌وپرورش گفت: با کشف استعدادها در حوزه علوم بنیادین، آینده خوبی برای توسعه علوم در کشور رقم می‌زنیم.

مدیر کل مدیریت بحران استان تهران با اعلام هشدار نارنجی آلودگی هوا در پایتخت گفت: به همه شهروندان به خصوص افراد دارای بیماری زمینه‌ای توصیه می‌شود از قرارگیری در فضای باز خودداری کنند.

دادگاه عمومی حقوقی شهرستان یزد، هواپیمایی آتا را به درج متن عذرخواهی از مسافر پرواز یزد در وب‌سایت این هواپیمایی و فرودگاه شهید صدوقی یزد محکوم کرد.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، عمده‌ترین دلایل تصادفات تهران در 6 ماهه اول سال 1401 را تشریح کرد.

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یکی از لیدرهای عامل اغتشاش در محله غیاثی که با ایجاد راهبندان نظم عمومی را بر هم زده بود، خبر داد.