شنبه 14 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت گفت: نوبت کاری شب برای مادران شاغل باردار یا دارای فرزند شیرخوار در وزارت بهداشت "اختیاری" شد.

معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: "پیروز" تحت نظارت دامپزشکان ایرانی و خارجی و با روش‌های اصولی نگهداری می‌شود و برای آن کم نگذاشته‌ایم.

رئیس مرکز اورژانس تهران گفت: در هفته گذشته 10 درصد از تماس‌ها و ماموریت‌های اورژانس تهران مربوط به مشکلات تنفسی بوده است.

نایب‌رئیس شورای شهر تهران از افتتاح پروژه‌های نیمه‌تمام تا پایان سال خبر داد.

شهرداری تهران در حالی به موضوع ساخت مسکن و اقدام برای حل مشکلات متعدد این حوزه پرتلاطم ورود کرده که سقف اجاره‌خانه‌ها در پایتخت سر به فلک کشیده و بازار خرید و فروش مسکن هم تقریبا در رکود به سر می‌برد.

روسای کمیسیون‌های 6 گانه شورای شهر تهران مشخص شدند و در همین ارتباط "نرگس سلیمانی" به عنوان رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران انتخاب شد.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: نمایندگان مجلس در بحث "اسقاط خودرو" به نفع محیط زیست عمل کردند.

یک کارشناس شرکت دانش‌بنیان اظهار کرد: در صنعت کاغذ، کاغذهایی که با کربنات کلسیم تولید می‌شوند درخت کمتری در آن مصرف می‌شود. در کلیه کتاب‌های درسی امسال کاغذی تولید شده است که کربنات کلسیم رسوبی در آن استفاده می‌شود.

اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز شورا به موضوعات مختلفی از جمله تاکید بر انتخاب استاندار تهران، انتقاد نسبت به تغییرات مکرر در مترو و همچنین عدم تامین قطعات یدکی مترو پس از یک سال از سوی شهرداری تهران پرداختند.

مدیرکل دفتر حفاظت و احیای تالاب‌های سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در بازدید اخیری که از دریاچه ارومیه داشتیم، وزارت نیرو اعلام کرد که "تونل کانی سیب" بهمن ماه تکمیل شده و آب به دریاچه ارومیه می‌رسد.

بیستمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران افتتاح شد.

دختر شهید سرهنگ اسماعیل چراغی: من بابام وقتی که بود با افتخار بود، الانم که شهید شده با افتخار شهید شده، پدرم شهادتت مبارک...

رئیس پلیس راهور تهران با اشاره به رصد و اعمال قانون خودوهای فاقد معاینه فنی تاکید کرد: در کنار این مسئله خودروهایی که دارای نقص فنی واضح باشند متوقف و فک پلاک و به تعمیرگاه اعزام خواهند شد و از تردد آنها ممانعت می‌شود.

نیروهای یگان ویژه با فرمانده "شهید سرهنگ اسماعیل چراغی" در محل شهادت آن شهید گرانقدر، تجدیدعهد کردند:

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به از دسترس خارج شدن سامانه "تهران من" در هفته‌های اخیر گفت: پیشنهاد کردیم به جای اینکه تمام سامانه‌ها بر روی یک خط باشد، در خطوط مختلف طراحی شوند تا ارتباط با مسائل داخلی شهرداری نداشته باشد.

فرمانده پلیس راهور تهران از ثبت روزانه 2 هزار تصادف در سطح شهر تهران خبر داد.