یک‌شنبه 15 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مادر، پسر و همسر تهرانی که عضو باند سرقت محتویات داخل خودرو بودند، خبر داد.

سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران جزئیات اجرای طرح شهرک‌سازی در پایتخت توسط شهرداری تهران را اعلام کرد.

وزیر بهداشت با بیان اینکه 13 درصد مرگ ایرانیان بر اثر مصرف سیگار است، گفت: بسیاری از خانه های بهداشت نیز اجاره‌ای هستند!

سخنگوی قوه قضاییه درباره پرونده جاسوسان فرانسوی گفت: اطلاعات ذی‌قیمت و راهبردی مختلفی از متهمین به دست آمده است.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: راه‌اندازی صندوق بیماران خاص و صعب‌العلاج با هشت ماه تاخیر انجام شده و کمتر از 20 درصد بودجه این صندوق پرداخت شده است.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه امروز وضعیت تالاب هامون مناسب نیست، گفت: حاکمان افغانستان به تعهد بین‌المللی خود برای حق‌آبه هامون عمل کنند.

سخنگوی شورای شهر تهران به سوله‌های صنعتی رها شده راه‌آهن در پروژه باغ‌راه حضرت زهرا (س) در منطقه 17 انتقاد کرد.

مدیرکل سازمان بیمه سلامت ایران از اجرای طرح دارورسان برای ارسال داروی بیماران صعب‌العلاج به درب منازل آنها خبر داد.

نایب رئیس شورای شهر تهران درباره نامه اعضای شورای شهر تهران به شهردار و درخواست شفافیت در موضوع دلیل تغییر مدیران شهرداری‌، گفت: در جریان دلیل تغییرات نیستیم؛ اعضای شورای شهر تذکر دادند و شورا منتظر پاسخ شهردار است.

در پی کمبود برخی اقلام دارویی مدیران سازمان غذا و دارو، شرکت‌های داروساز (تولیدکننده آنتی‌بیوتیک‌ها) و نماینده سندیکای صاحبان صنایع دارویی به منظور بررسی موضوع به سازمان بازرسی کل کشور فراخوانده شدند.

رئیس اورژانس مسمومین بیمارستان لقمان گفت: عمده داروهایی که منجر به مسمومیت می‌شود شامل داروهای مسکن، داروهای اعصاب و روان و آرام‌بخش‌ها و داروهای قلبی عروقی است.

هوای امروز پایتخت در شرایط "قابل قبول" قرار دارد.

سرپرست مرکز هوا و تغییر اقلیم گفت: قرار نیست سندی در اجلاس "cop27" امضا شود و ما بیشتر در جایگاه مطالبه‌گری حضور پیدا می‌کنیم؛ چرا که برخی از تعهدات تعدادی از کشورها، تا به امروز انجام نشده است.

عضو هیئت علمی پژوهشگاه دانش‌های بنیادی گفت: با تلسکوپ رصدخانه ملی ایران می‌توانیم ردشیفت نزدیک (انتقال به سرخ) را رصد کنیم که این ردشیفت نزدیک به ما کمک می‌کند که آن ناحیه‌ای که "انبساط عالم" در آن اتفاق می‌افتد را مطالعه کنیم.

؛ فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: موضوع زندان اوین به سرعت و با اقتدار مدیریت شد و در این صحنه نیز نقشه دشمنان که به دنبال ایجاد آشوب و اغتشاش در ندامتگاه‌ها بودند نقش بر آب شد.

پلیس تهران در خصوص ماجرای یک درگیری در خیابان کارون اطلاعیه‌ای صادر کرد.