یک‌شنبه 15 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران از آماده‌باش 10 هزار نیروی خدمات شهری در پایتخت در پی وزش باد و بارش باران خبر داد.

قوه قضائیه برای نخستین بار فیلمی 7 دقیقه‌ای از آتش‌سوزی هفته گذشته در زندان اوین که تلاشی ناکام از سوی برخی از زندانیان برای فرار از زندان بود را منتشر کرد.

در این مطلب به معرفی رشته "گرافیک" و "فتوگرافیک" در شاخه فنی و حرفه‌ای و بازار کار آن پرداخته‌ایم.

مدیر کل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به صدور هشدار نارنجی توسط سازمان هواشناسی نسبت به وقوع طوفان لحظه‌ای در برخی نقاط استان هشدار داد.

اعضای شورای شهر تهران، بهای بلیت باغ پرندگان را از 27 هزار تومان به 60 هزار تومان افزایش دادند.

سیر سرشار از آنتی اکسیدان‌ها، مواد معدنی و ویتامین‌ها و ترکیباتی است که به افزایش طول عمر، تقویت سیستم ایمنی بدن، کاهش فشار خون و پیشگیری از انواع سرطان‌ها کمک می‌کند؛ در این مطلب به خواص سیر در پیشگیری و درمان بیماری‌های مختلف پرداخته‌ایم.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، زمان واریز معوقات بازنشستگان سایر سطوح تأمین اجتماعی اعلام کرد.

قائم‌مقام سازمان بازرسی کل کشور از اعلام آمادگی این سازمان برای همکاری با سازمان مبارزه با فساد دادستانی کل جمهوری آذربایجان به منظور شناسایی و تببین و تعریف مفاسد نوظهور مشترک بین دو کشور خبر داد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد گفت: صندوق فولاد سال‌ها حیاط خلوت جریان‌های سیاسی و اقتصادی بود.

مدیرگروه پژوهشی جنین‌شناسی و آندرولوژی پژوهشگاه ابن‌سینا جهاد دانشگاهی اظهار کرد: نخستین گوساله گاومیش‌های نژاد ممتاز به روش IVF توسط محققان پژوهشگاه ابن‌سینای جهاد دانشگاهی متولد شد که نام آن را "یاقوت" گذاشتیم که نزدیک به 1.5 ماه سن دارد و نر است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند خانوادگی سرقت طلا از زنان خبر داد و گفت: متهمان به 30 فقره سرقت اعتراف کردند.

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران از حذف فرم‌های فیزیکی، افزودن امضای الکترونیکی، ایجاد شفافیت در هزینه‌کرد پروژه‌های شهرداری تهران خبر داد.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از وقوع یک تصادف مرگبار در جاده خاوران خبر داد‌.

معاون اول دستگاه قضا از تشکیل قرارگاه عملیاتی پیگیری اجرای سیاست های کلی و فرامین ابلاغی مقام معظم رهبری در قوه قضائیه خبر داد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش می‌کنیم قانون همسان‌سازی دائمی شود تا بازنشستگان دغدغه‌ای نداشته باشند.