دوشنبه 16 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به سخنرانی آیت‌الله رئیسی در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: بالا بردن عکس شهید حاج قاسم سلیمانی در سازمان ملل یک کار شجاعانه بود.

سفر زائران به به شهرهای زیارتی کاظمین و سامرا متوقف شد.

سامانه "تهران من" شهرداری تهران به پنجره واحد خدمات الکترونیک دولت (my.gov.ir) متصل شد

رئیس شورای اسلامی شهر تهران نسبت به خسارت‌های وارد شده در اغتشاشات اخیر در پایتخت گفت: متأسفانه در شرایطی که ما با مسائل مالی مواجه هستیم، شاهد بودیم که خسارات زیادی به اتوبوس‌ها و مجموعه‌های خدماتی وارد شده است.

براساس اعلام وزارت بهداشت، میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کشور به 33 درصد رسید که کمترین میزان در دو سال گذشته است.

به مناسبت روز جهانی گردشگری سال 1401، نزدیک به 17 هزار نفر از موزه‌های مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد بازدید کردند و رکورد بازدیدهای نوروزی این مجموعه شکسته شد.

وزیر میراث فرهنگی با اشاره به اینکه 5 تا 6 هزار میلیارد تومان حجم اقتصاد گردشگری دیجیتال در دنیا است، گفت: حوزه گردشگری نشان داد که جوانان با علاقه زیاد در حوزه گردشگری دیجیتال فعالیت می‌کنند.

سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در پی ابلاغ سیاست‌های کلی برنامه هفتم از سوی رهبر معظم انقلاب و تأکید بر اجرای 100 درصدی حدنگار، "قرارگاه ملی حدنگاری" را تشکیل داد.

دبیر اجرایی نمایشگاه ایران نانو گفت: یکی از بخش‌های نمایشگاه، بخش طرح‌های فناورانه است که 120 طرح فناورانه در آن بخش ارائه شده است که این طرح‌ها طی دو ساله گذشته فرایند اثبات فناوری و فرایند شتاب‌دهی بر روی آنها انجام شده است.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران گفت: برنامه‌ریزی ما برای تبدیل شدن تهران به قطب گردشگری، از دی‌ماه 1400 برای نوروز 1401 شروع شد. این برنامه‌ریزی کوتاه مدت 2 ساله را از سال 1400 تا 1402 اجرا خواهیم کرد.

فرمانده قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح از اختصاص 100 میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به هر سرباز برای اشتغال خبر داد.

قائم‌مقام بنیاد ملی نخبگان با اعلام خبر امضای تفاهم‌نامه همکاری بنیاد ملی نخبگان با سازمان مدیریت صنعتی گفت: توسعه هسته‌های مسئله‌محور و حمایت از جذب استعدادهای برتر، از مهمترین محورهای این تفاهم‌نامه است.

نتایج یک تحقیق نشان می‌دهد که انباشت بیش از حد co2 در کره زمین باعث شده تا درختان دی‌اکسید کربن بیشتری را جذب کرده و در نتیجه حجیم‌تر شوند.

شهردار تهران درباره آخرین آمار خسارت‌های وارد شده به اموال شهرداری در اغتشاشات اخیر توضیح داد.

با ورود سازمان بازرسی کل کشور، فرآیند واگذاری جایگاه تشریفات (CIP) شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اصلاح و درآمد دولت از این واگذاری یک هزار و 205 میلیارد تومان افزایش یافت.