دوشنبه 16 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اگر دستگاه قضا نسبت به تعیین‌تکلیف خودروهای لوکس اموال تملیکی حساسیت نداشت آیا شاهد مزایده اخیر می‌بودیم یا 5 سال دیگر هم این خودروها زیر آفتاب سوزان جنوب کشور باقی می‌ماند و در نهایت تمامی این خودروها به عنوان "کالاهای اسقاطی" عملاً تلف می‌شدند؟!

براساس گزارش شاخص جهانی نوآوری 2022، جمهوری اسلامی ایران دارای سریع ترین رشد عملکرد نوآوری و دومین کشور نوآور در منطقه آسیای مرکزی و جنوبی شده و توانسته است نسبت به سال گذشته، 7 رتبه صعود کند.

فیلم جدیدی از زن مسلحی که لیدری اغتشاشات اخیر ملارد را به عهده داشت برای خبرگزاری تسنیم ارسال شده است.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه روز گذشته را اعلام کرد.

نتایج یک تحقیق جدید نشان می‌دهد که استخراج بیت‌کوین به مرور زمان کثیف‌تر و آسیب آن به محیط زیست بیشتر شده و ردپای زیست محیطی بیت‌کوین در مسیر اشتباهی حرکت می‌کند.

2 لیدراغتشاشات اخیر استان کردستان و از عوامل تخریب اموال عمومی، با اقدامات اطلاعاتی پلیس یگان‌ویژه بازداشت شدند.

در این مطلب به وضعیت سرویس مدارس در برخی از کشورهای مختلف پرداخته‌ایم، سیستمی که در اغلب کشورها در قالب اتوبوس مدرسه خدمات‌رسانی می‌کندو در ایران به تازگی صرفا نامی از آن برده شده و هنوز به مرحله عملیاتی نرسیده است.

حسین ماهینی بازیکن اسبق باشگاه پرسپولیس ساعتی پیش با حکم قضایی دستگیر شد.

تا پیش از تصویب و ابلاغ "قانون جوانی جمعیت" و با توجه به استقرار 8 ساله دولت روحانی که قائل به بحرانی بودن شاخصه‌های جمعیتی کشورمان نبود، تقریبا هیچ حمایتی از خانواده‌های ایرانی برای فرزندآوری صورت نگرفت! تاز‌ه‌ترین آمار منتشره هم موید همین امر است.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

بی‌بی‌سی فارسی در خبری به نقل از گروه هکری موسوم به "انانیموس" مدعی هک سایت پلیس ایران شده است!

برای دور کردن گونه ارزشمند پلنگ ایرانی از پرتگاه انقراض لازم است اقداماتی انجام شود که بخشی از این اقدامات متوجه سازمان‌های دولتی، بخشی نیازمند همکاری‌های بین‌المللی و برخی اقدامات نیز همکاری مردم و به‌ویژه جوامع محلی را می‌طلبد.

برای اطلاع از اخبار لحظه به لحظه از ایران و جهان، صفحه رسمی تسنیم را در روبیکا دنبال کنید.

صادر کردن حکم اعدام سخت است؛ قاضی با خودش کلنجار می‌رود و می‌بیند متهم پرونده در جرائم خشن، مستحق اعدام است اما شروع می‌کند به مقاومت کردن! می‌گوید این آدمی که آمده قمه کشیده و گوشی موبایل را برده، یتیم بوده و فقیر بوده و به او نرسیده‌ا‌ند و...

رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران از تحقق 20 هزار میلیارد تومان از بودجه 50 هزار میلیاردی شهرداری تهران در 6 ماه سال 1401 خبر داد.

170 معلم از 15 استان کشور در نامه‌ای خطاب به علی دایی در خصوص مواضع اخیر او مطالبی را بیان کردند. آن‌ها خواستار ورود جامع و غیرجانبدارانه علی دایی به عنوان یک قهرمان «ملی» به مسائل اخیر شده‌اند.