دوشنبه 16 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

تا پیش از تصویب و ابلاغ "قانون جوانی جمعیت" و با توجه به استقرار 8 ساله دولت روحانی که قائل به بحرانی بودن شاخصه‌های جمعیتی کشورمان نبود، تقریبا هیچ حمایتی از خانواده‌های ایرانی برای فرزندآوری صورت نگرفت! تاز‌ه‌ترین آمار منتشره هم موید همین امر است.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

بی‌بی‌سی فارسی در خبری به نقل از گروه هکری موسوم به "انانیموس" مدعی هک سایت پلیس ایران شده است!

برای دور کردن گونه ارزشمند پلنگ ایرانی از پرتگاه انقراض لازم است اقداماتی انجام شود که بخشی از این اقدامات متوجه سازمان‌های دولتی، بخشی نیازمند همکاری‌های بین‌المللی و برخی اقدامات نیز همکاری مردم و به‌ویژه جوامع محلی را می‌طلبد.

برای اطلاع از اخبار لحظه به لحظه از ایران و جهان، صفحه رسمی تسنیم را در روبیکا دنبال کنید.

صادر کردن حکم اعدام سخت است؛ قاضی با خودش کلنجار می‌رود و می‌بیند متهم پرونده در جرائم خشن، مستحق اعدام است اما شروع می‌کند به مقاومت کردن! می‌گوید این آدمی که آمده قمه کشیده و گوشی موبایل را برده، یتیم بوده و فقیر بوده و به او نرسیده‌ا‌ند و...

رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران از تحقق 20 هزار میلیارد تومان از بودجه 50 هزار میلیاردی شهرداری تهران در 6 ماه سال 1401 خبر داد.

170 معلم از 15 استان کشور در نامه‌ای خطاب به علی دایی در خصوص مواضع اخیر او مطالبی را بیان کردند. آن‌ها خواستار ورود جامع و غیرجانبدارانه علی دایی به عنوان یک قهرمان «ملی» به مسائل اخیر شده‌اند.

نتایج یک تحقیق جدید توسط دانشگاه آنگلیا شرقی که بر روی 6 کشور انجام شده نشان می‌دهد که افزایش دمای متوسط جهانی به بیش از 1.5 درجه سانتی‌گراد دوره‌های خشکسالی را طولانی‌تر و شدت آن را نیز افزایش خواهد داد.

استاندار تهران گفت: با اطلاع عرض می‌کنم، اغتشاشات اخیر تمام شده است و تهران چند شب است که در امنیت به سر می‌برد.

استاندار تهران گفت: با اطلاع عرض می‌کنم که اغتشاشات اخیر تمام شده و تهران چند شب است که در امنیت به سر می‌برد.

به مناسبت فرا رسیدن هفته گردشگری بازدید از موزه‌های سراسر کشور در روزهای پنجشنبه و جمعه هفتم و هشتم مهرماه رایگان اعلام شده است.

کارنامه کنکور 1401 در سایت سازمان سنجش منتشر شد.

دادستان کل کشور در جریان بازدید 2 ساعته از بازداشتگاه اغتشاشگران اخیر اعلام کرد؛ کمیته تخصصی، بازپرسی و دادیاری در زندان فشافویه مستقر می‌شود.

آژانس فضایی ایتالیا نخستین تصاویر از برخورد کاوشگر دارت ناسا با یک سیارک را به وسیله ماهواره خود (LICIAcube) خود منتشر کرد.

قصاب هستم و گاهی‌اوقات به دلیل مشکلات مالی، مسافرکشی می‌کنم که چندی قبل، زن جوانی را به عنوان مسافر سوار کردم و با وی آشنا شدم...