دوشنبه 16 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

قصاب هستم و گاهی‌اوقات به دلیل مشکلات مالی، مسافرکشی می‌کنم که چندی قبل، زن جوانی را به عنوان مسافر سوار کردم و با وی آشنا شدم...

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: در صورت وقوع زلزله 6 یا 7 ریشتری، شهروندان در برخی از محلات پایتخت محبوس خواهند شد.

مدیرعامل شرکت واکسن کرونای نورا گفت: وزارت بهداشت قیمت خرید واکسن کرونا را از شرکت‌های ایرانی به نصف کاهش داد! با توجه به بالا رفتن هزینه‌های تولید و دستمزد در سال جدید و کاهش شدید خرید واکسن کرونا باعث شده این مبالغ حتی هزینه‌های ساخت را پوشش ندهد!

مرد جوانی که همکار خود را در کارگاه خیاطی به قتل رسانده بود توسط پلیس در صحنه جرم دستگیر شد.

حفاظت پیرامونی سازمان بهشت حضرت زهرا (س) به یگان حفاظت فاتحین سپاه سپرده شد.

در حال حاضر 1646 شرکت دانش‌بنیان در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و نرم‌افزارهای رایانه‌ای فعالیت می‌کنند، برخی از این شرکت‌ها به صورت تخصصی در حوزه تولید نرم‌افزار و پلتفرم برای بخش‌های مختلف پزشکی، صنعتی و کشاورزی کشور مشغول هستند.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی 2 مردجوان را در رابطه با فوت مشکوک دوست خود دستگیر کردند.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر در ارتباط با هزینه تمام‌شده تعمیر اساسی هر دستگاه واگن مترو توضیح داد.

سرپرست اداره کل انتقال خون استان تهران از رشد 23 درصدی اهدای خون در فاصله زمانی نوروز تا پایان شهریور 1401 نسبت به وضعیت مشابه زمانی سال قبل خبر داد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا از پاک سازی اطراف مدارس از لوث فروشندگان مواد مخدر خبر داد.

ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی در راستای "قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت" از "تولید بار اول" برای درمان ناباروری حمایت می‌کند.

فضانورد روسی ایستگاه فضایی بین‌المللی ساعاتی پیش، عکسی زیبا و خیره‌کننده از کره زمین را در صفحه شخصی خود به اشتراک گذاشت.

خرید و فروش انواع سگ (غیر از شکاری و نگهبان) در قوانین جاری کشور از نظر مدنی معتبر دانسته نشده است اما از نظر جزایی یا تخلفاتی در قالب تعزیرات، ممنوعیت قانونی در خصوص آن وجود ندارد و عملاً خرید و فروش سگ در ابعاد گسترده به‌طور غیررسمی انجام می‌گیرد!

نقشه‌های کشورهای تحریم‌کننده ایران به سرکردگی آمریکا برای انحراف افکار عمومی از نقض حقوق بشر در ایران از طریق ابزار تحریم با گزارش آلنا دوهان نقش بر آب شد.

فرماندهی انتظامی کشور با صدور پیامی تاکید کرد: این فرماندهی وظیفه خود می‌داند از حمایت های مردم عزیز، ولایت مدار و انقلابی ایران اسلامی از خادمان و مدافعان امنیت صمیمانه تقدیر و تشکر کند.