سه‌شنبه 17 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: سیاست‌های ابلاغی رهبری پیشانی‌نوشت سازمان حفاظت محیط زیست است.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: مشکلی برای جذب نابینایان نداریم و هم‌اکنون بسیاری از نابینایان در مدارس ویژه نابینایان مشغول به کار هستند.

ساعت 5 و 20 دقیقه صبح امروز ون حامل زائران حسینی در استان حله واژگون شد و در اثر این حادثه 4 نفر جان باختند. 10 مصدوم نیز با اتوبوس آمبولانس هلال احمر مستقر در خاک عراق به ایران منتقل شدند.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اینکه فعالیت گشت‌های ویژه پلیس از امروز به صورت رسمی آغاز خواهد شد، گفت: هنجارشکنان در صحنه جرم با واکنش قاطع گشت‌های ویژه پلیس مواجه خواهند شد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، با اشاره به آمار شهدای گمنام در سطح کشور گفت: بر اساس آمار اخذ شده تعداد شهدای گمنام، 10 هزار و 422 شهید گمنام در سراسر کشور هستند که 2 هزار و 306 یادمان در سراسر کشور برای این عزیزان بنا شده است.

عضو هیئت علمی دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران گفت: عملکرد طالبان در خصوص عدم پرداخت حق‌آبه ایران ثابت کرد که نه فقط کشور افغانستان بلکه دولت‌های خارجی دیگر و جریان‌های سیاسی مختلفی در این سیاست‌گذاری دخیل هستند.

قائم‌مقام سازمان بازرسی کل کشور طی نامه‌ای به وزیر جهاد کشاورزی نسبت به طغیان برخی آفات و ورود خسارت به درختان در جنگل‌های هیرکانی شمال کشور هشدار داد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران به اظهارات برخی از اعضای اصلاح‌طلب شورای شهر تهران در دوره قبل واکنش نشان داد.

معاونت امور بین‌الملل قوه قضائیه و ستاد حقوق بشر و پلیس بین‌الملل فراجا درخصوص گسترش همکاری‌ها برای استرداد مجرمین به کشور توافق کردند.

فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از آغاز گشت‌های ویژه پلیس برای برخورد با مجرمان خشن در پایتخت خبر داد.

اخیراً یک وکیل مدعی شده "عنوان محاربه نه قانوناً و نه شرعاً به این جرم (زورگیر بزرگراه نیایش) انطباق ندارد!" در حالیکه بر اساس ماده 279 قانون مجازات اسلامی، کشیدن سلاح به قصد جان، مال یا ناموس مردم یا ارعاب آنها "محاربه" محسوب می‌شود.

معاون خدمات شهری و امور خودرویی سازمان پسماند شهرداری تهران، درباره ادوات و اقلام اعزامی به کشور عراق در راستای خدمت‌رسانی به زائران اربعین، توضیحاتی ارائه کرد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد از رایزنی با معاون اول رئیس جمهور در خصوص افزایش حقوق بازنشستگان این مجموعه خبر داد.

بیمارستان سیار بنیاد احسان در عمود 989 مسیر نجف به کربلا به زائران خدمات پزشکی ارائه می‌دهد.

براساس اعلام شهرداری منطقه 9، در طی 6 ماه گذشته از سوی شهروندان غرب پاتیخت 10 هزار پیام در سامانه 173 با موضوع «خدمات شهری» است، ثبت شده است.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از راه‌اندازی تونل سرد در مرز مهران خبر داد و گفت: با توجه به گرمای بیش از حد هوا در مهران این سازمان اقدام به ایجاد تونل سرد کرده تا زائرانی که دچار گرمازدگی شده‌اند، از امکانات این تونل بهره‌مند شوند.