سه‌شنبه 17 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس گفت: در موضوع حق‌آبه هیرمند طالبان نیز رویه شبیه به اشرف غنی را در پیش گرفته و حق‌آبه ایران را به شوره‌زار جاری کرد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری شخصی که از زنان با وعده ازدواج و مهاجرت به کشورهای اروپایی کلاهبرداری می‌کرد خبر داد و گفت: مال باختگان، متهم را شناسایی کنند.

معاون فنی و طراحی شهری سازمان زیباسازی شهر تهران از ساماندهی و آرام‌سازی کوچه شهرستانی به عنوان یکی از بازارچه‌های قدیمی شهر تهران خبر داد.

مرد جوانی با سیم هندزفری در خانه‌ای قدیمی در محله جنت‌آباد به قتل رسید.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از آمادگی کامل و ظرفیت مازاد ناوگان اعزامی این شرکت برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در کشور عراق خبر داد.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش بر ضرورت طراحی برنامه آموزشی دقیق به منظور توانمندسازی معلمان اول ابتدایی برای جلوگیری از نرخ تکرار پایه دانش آموزان کلاس اول تأکید کرد.

خودکشی در بازداشتگاه‌های نگهداری پناهجویان در آمریکا همچنان تداوم دارد و انجمن وکلای مهاجرت آمریکا می گوید؛ از سال 2015 حداقل 72 بزرگسال در بازداشتگاه‌های اداره مهاجرت کشته شده‌اند.

قائم‌مقام سازمان دانش‌آموزی با اشاره به راه‌اندازی موکب "حاج قاسم" در پیاده‌روی اربعین، درباره جزئیات فعالیت این موکب ویژه دانش‌آموزان توضیح داد.

جلسه دادگاه متهم خفت‌گیر مسلح پایتخت به ریاست قاضی صلواتی در شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد. تا کنون 56 مالباخته شناسایی شده‌اند.

سخنگوی فراجا گفت: فعلاً در پایانه‌های مسافربری، اجازه خروج به اتوبوس‌ها به سمت استان‌های مرزی داده نمی‌شود.

مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی گفت: تمام استان‌های غربی کشور بسیج شده‌اند و امکانات متعددی را برای زائرین فراهم کرده‌اند که شامل ساخت سرویس‌های بهداشتی جدید، کانکس، سایه‌بان و موکب می‌شوند.

صبح امروز یک راننده تاکسی در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با شلیک 2 گلوله به قتل رسید.

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور گفت: مرزهای کشور از لحاظ زیرساختی مشکلی وجود ندارد و زائران سفر خود را مدیریت کنند.

فرمانده کل نیروی انتظامی کشور گفت: برگه گذر موقت طی 9 تا 10 روز به دست متقاضیان خواهد رسید.

نشست هم‌افزایی اجرای دستورالعمل پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا و ارز در فضای مجازی با هدف ضابطه‌مند شدن کسب‌وکارهای اینترنتی برگزار شد.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: از ابتدای ماه صفر تاکنون بیش از 2 میلیون و 200 هزار نفر از زائران حسینی از مرزهای کشور خارج شدند و بیش از 500 هزار نفر از زوار به کشور بازگشته‌اند.