سه‌شنبه 17 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

رئیس قوه قضائیه گفت: در حال حاضر بیش از 40 زندانی ایرانی در کشور اندونزی در حال گذراندن دوران حبس خود هستند؛ چنانچه در رابطه با انتقال محکومان توافقنامه‌ای بین دو کشور منعقد شود کمک مهمی به خانواده‌های این زندانیان و فرد زندانی خواهد شد.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: زائران در صورتی که گذرنامه معتبر داشته باشند در کمترین زمان ممکن می توانند از مرزهای کشور خارج شوند.

رئیس قرارگاه اربعین فراجا با اشاره به شلوغی و انبوه جمعیت زائران در مرز خسروی گفت: از زوار گرامی درخواست می‌شود فعلا از مراجعه به این مرز خودداری کنند.

سرکلانترهفتم پلیس پیشگیری پایتخت از ربودن دختر بچه 6 ساله توسط یک زن در کمتر از 20 دقیقه خبر داد و گفت: متهم به بهانه غذای نذری این کودک را فریب داده بود.

با مرگ معمایی یک مرد معتاد در یک بیمارستان، یک پرونده جنایی برای کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی گشوده شد.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: کشورهای غربی در شرایط بحران قوانینی که خودشان تصویب کردند را زیر پا می‌گذارند.

رئیس شورای عالی استان‌هاپیشنهاد داد برای ایجاد ارتباط مؤثر میان جامعه کشاورزی و شبکه عظیم شورایی کشور، کارگروه تخصصی میان شورای عالی استان‌ها و وزارت جهاد کشاورزی ایجاد شود تا امکانی فراهم شود.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از مصدوم شدن 16 نفر در حادثه واژگونی یک دستگاه اتوبوس حامل زائران کربلا در محور مهران ایلام خبر داد.

مدیرکل دفتر مشارکت مردمی و مسئولیت اجتماعی سازمان حفاظت محیط زیست ضمن اشاره به توقف پتروشیمی میانکاله گفت: پتروشیمی میانکاله بیانگر مشارکت مردم و فعالان و همکاری آن‌ها با سازمان در مقوله حفاظت از محیط زیست بود.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

معاون و رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه با اشاره به ثبت دارایی 90 درصد مسئولان دارای پایه قضایی گفت: برای 14000 محکوم از پابند استفاده می‌شود.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده فراجا گفت: اتباع سایر کشورها فقط از طریق مرز هوایی جهت زیارت اربعین تردد کنند و امکان عبور آنها از مرزهای زمینی وجود ندارد.

وزیر آموزش و پرورش گفت: گاهی اوقات کودکان امن‌ترین منابع برای توزیع مواد مخدر هستند. رشد فناوری نیز اعتیاد مواد مخدر را در بین کودکان و نوجوانان تشدید می‌کند.

رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان ری از تشکیل تیم ارزیابی میزان آسیب‌ها و بررسی علل ایجاد ترک در گنبد و سازه مقبره بی‌بی شهربانو خبر داد.

مدیرکل حفاظت از زیست‌بوم‌ها و سواحل دریایی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: ساخت دیواره ساحلی در کنارک فاقد مجوز محیط زیستی است و در صورت تکمیل این پروژه جمعیت آبزیان به شدت کاهش پیدا می‌کند و در نتیجه معیشت صیادان نابود خواهد شد.

مادر شهید احسانی پس از اجرای حکم قصاص قاتل فرزندش با بیان اینکه پس از 11 سال به آنچه می‌خواستم رسیدم، از رئیس قوه قضائیه به دلیل احقاق حق در مورد این پرونده تشکر کرد.