پنج‌شنبه 19 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

مشاور رئیس‌جمهور در امور اقلیت‌های قومی و مذهبی گفت: آمریکا دم از حقوق بشر می‌زند اما از آنها چیزی درباره حقوق بشر حتی کلیت آن ندیدیم، در ظاهر از حقوق بشر حرف می‌زنند اما در عمل آن را نقض می‌کنند.

نخستین تلویزیون اینترنتی شهری کشور با نام «شهر تی‌وی» در سومین نمایشگاه شهر هوشمند ایران افتتاح شد.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی از توزیع یک میلیون بسته‌های لبنی به نیازمندان به ارزش 600 میلیارد تومان خبر داد.

برای درمان "کبد چرب" راههای مختلفی در طب سنتی ارائه شده است؛ در این مطلب به 15 راهکار ساده و دستورالعمل برای پیشگیری از ابتلا به کبد چرب و درمان آن اشاره شده است.

دانش‌آموزان در بخش‌هایی از استرالیای غربی برای احیای فرهنگ و زبان‌های بومی خود، از آموزش زبان‌های قدیمی استقبال قابل توجهی داشته‌اند.

اخیراً اکتشافات باستان شناسی جدیدی در "سیچوان" چین انجام شده که خبر از اعتقادات ماورایی و یک دنیای افسانه‌ای در زمان مردم باستانی چین می‌دهد.

سخنگوی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن اعلام آمادگی برای خدمات رسانی به زوار عتبات عالیات و تسهیل تردد زائران به صورت انفرادی و جمعی خبر داد.

مدیریت بحران استانداری تهران قرار گرفتن تمام گروه‌های سنی در معرض آلودگی هوا در شرایط هشدار را خطرناک اعلام کرد.

معاون سیاسی وزیر امور خارجه گفت: در کنار یکجانبه‌گرایی دولت سلطه‌گر آمریکا، تحریم از مصداق‌های بارز نقض حقوق بشر از سوی این کشور است.

دبیر ستاد حقوق بشر گفت: رد پای آمریکا در جنایاتی که در کشورهای مظلوم انجام می‌گیرد و در فعالیت گروه‌های تروریستی دیده می‌شود.

استانداری تهران ادارات و تمام مقاطع تحصیلی تهران را در روز دوشنبه 13 تیر تعطیل اعلام کرد.

رئیس انجمن بیهوشی قلب ایران با بیان اینکه کمبود متخصص بیهوشی معضلی جدی در حوزه سلامت و ارائه خدمات به مردم است، گفت: پیشنهاد و کارشناسی‌های غیر تخصصی برخی از مسئولین برای حل این موضوع نگرانی‌های شدیدی را در جامعه بیهوشی بوجود آورده است.

در نشست رئیس سازمان تعزیرات حکومتی و رئیس دیوان عالی کشور بر افزایش تعامل و ارتباط سازنده تأکید شد.

مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایرانیان با اشاره به مرگ مغزی 5 تا 8 هزار نفر در کشور در سال گفت: از این تعداد تنها هزار نفر اهدای عضو می‌کنند.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: بانو "سبا بابایی" پس از شهادت فرزندش صبورانه مسیر زندگی را به سوی تعالی طی نمود.

وزیر میراث فرهنگی گفت: یکی از موضوعات مهمی که می‌تواند مبنای برنامه‌ریزی و توجه قرار گیرد، استفاده از ظرفیت‌های شهرهایی است که با شهرهای ایران تفاهم‌نامه خواهرخواندگی دارند. باید با این کشورها وارد تعامل شویم و از این ظرفیت به شکل مطلوب استفاده کنیم.