پنج‌شنبه 19 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

سخنگوی پروژه واکسن رازی کووپارس گفت: وزارت بهداشت تاکنون بدهی خود به این مجموعه برای 5 میلیون دوز واکسن تولید شده را پرداخت نکرده است.

دختر نوجوان در منطقه فرمانیه توسط یک زن و مرد هدف آدم‌ربایی قرار گرفت.

مرد کارتن‌خواب در اقدامی جنون‌آمیز به‌دلیل خرید متادون در خیابان مولوی دست به قتل زد.

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران از رونمایی از چندین طرح و پروژه در نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران خبر داد.

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران گفت: بوم‌گردی فراتر از "اکوتوریسیم" و "گردشگری روستایی" است.

با کشف جسد زن در یک چمدان مسافرتی بزرگ در پارک میثاق باغ آذری یک معمای جنایی برای کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی کلید خورد.

معاون درمان وزارت بهداشت ضمن تکذیب تعطیلی خطوط تولید واکسن ایرانی کرونا گفت: شرکت‌های واکسن‌ساز تلاش کنند تا مجوزهای بین‌المللی برای صادرات واکسن را بگیرند.

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران از ثبت شکایت، گلایه، اعتراض و یا درخواست ارائه خدمات شهری در کمترین زمان در سامانه 137 پلاس خبر داد.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

فضاهای ورزشی ذیل مدیریت سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران به صورت رایگان در اختیار دانش آموزان قرار می‌گیرد.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی گفت: در تجهیزات سازمان آتش‌نشانی باید توجه ویژه‌ای شود چراکه تعدادی از تجهیزات وارداتی است و راه‌حل آن استفاده از شرکت‌های داخلی و دانش‌بنیان است.

شهردار تهران گفت: در صورتی که منابع مالی تامین شود 7 خط مترو تکمیل و 4 خط جدید مترو نیز تا پایان سال 1405 به بهره‌برداری خواهند رسید.

معاون میراث فرهنگی خوزستان از کشف یک گورستان تاریخی مریوط به دوره اشکانی حین عملیات حفاری در اهواز خبر داد.

سخنگوی شورای شهر تهران بر لزوم تبادل فرهنگی میان تهران و دیگر کشورهای دنیا تاکید کرد.

قائم‌مقام سازمان بازرسی کل کشور بر حمایت قاطع این سازمان از سرمایه‌گذاران مشروع و سالم تاکید کرد و گفت: جا دارد که به برخی از مشکلات، موانع و چالش‌های سرمایه‌گذاران که در حوزه نظارتی به آن رسیده‌ایم، توجه شود.

درحالی که شائبه‌های بسیاری درباره لو رفتن سوالات کنکور 1401 مطرح بود، اما هیئت منتخب رئیس جمهور، سلامت کنکور در تمام رشته‌ها را تأیید کرد.