پنج‌شنبه 19 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت با اشاره به افزایش تعداد موارد بستری و سرپایی کرونا در کشور، بر لزوم تزریق دوز یادآور واکسن کرونا تاکید کرد‌.

شهردار تهران گفت: بالغ بر 16 هزار میلیارد تومان از امکانات متعلق به شهرداری که در محاکم علیه ما بود، با دفاع درست از دست شهرداری خارج نشد و در مجموع حدود 23 هزار میلیارد تومان از اموال شهرداری به آن بازگردانده شد.

کنکور 1401 در حالی فردا به خط پایان خود نزدیک می‌شود که برخی افراد از انتشار سوالات در کانال‌های تلگرامی خبر می‌دهند.

کارشناس لایه اوزن در سازمان محیط زیست با بیان اینکه ظاهرا طرح ادعای افزایش تابش فرابنفش بر اساس داده‌های ماهواره‌ای فرابنفش است, به برسی علمی صحت و سقم این ادعا پرداخت.

چین نخستین کشتی 2000 تنی با هدف نصب نیروگاه بادی فراساحلی را راه اندازی کرد. این شناور برای نصب توربین‌های بادی دریایی تا 15 مگاوات استفاده می‌شود.

مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضائیه از تشکیل پوشه ویژه برای پیگیری پرونده‌های کثیرالشاکی خبر داد و اعلام کرد: عمده آنها تا آخر امسال به نتیجه می‌رسند.

بعد از مصوبه لغو حق سقط جنین توسط دیوان عالی آمریکا، شبکه‌های اجتماعی فیس‌بوک و اینستاگرام شروع به حذف پست‌هایی کرده‌اند که قرص‌های مربوط به سقط جنین را تبلیغ می‌کنند!

مرکز رسانه قوه قضائیه اعلام کرد؛ "روزنامه حمایت" در اولین فرصت ممکن با رویکردهای تحولی و شکل جدید و بدیع به عرصه مطبوعاتی کشور بازخواهد گشت.

حجت‌الاسلام صادقی، رئیس مرکز توسعه حل اختلاف، شیوه‌نامه نحوه جذب، آموزش، صدور و لغو پروانه داوری و تأسیس نهادهای داوری را ابلاغ کرد.

دادستان کل کشور با قدردانی از بیانات رهبر معظم انقلاب، گفت: نکات مورد نظر معظم له در دستور کار ویژه دادستانی کل قرار داده شده و اجرای آن بنحوی که نتایج حاصله قابل ارزیابی میدانی باشد بهمراه گزارش عملکردی به ریاست محترم قوه قضائیه ارائه خواهد شد.

مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان حج و زیارت از راه‌اندازی سامانه "سلام حاجی" به منظور ارتباط بیشتر با زائران حج تمتع سال 1401 خبر داد.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از راه‌اندازی مرکز خرید و فروش موتورسیکلت و دوچرخه از 10 تیرماه در مرکز خرید و فروش شهید دوران خبر داد.

نتیجه تحقیق جدید دانشمندان نشان می‌دهد که تعداد خارپشت‌های دریایی با اسیدی شدن اقیانوس‌ها بیشتر شده و افزایش جمعیت این گونه تهدیدی برای جنگل‌های کلپ زیر دریا و حیات سایر جانداران دریایی است.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر از ساماندهی محل خرید و فروش حیوانات خانگی در حاشیه بزرگراه آزادگان خبر داد.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

معاون امور جنگل سازمان منابع طبیعی گفت: محلول "بی‌تی‌" بی‌خطر نیست اما کم خطر است و زمان و دوز استفاده از آن هم در کم و زیاد شدن ضررهای آن تأثیرگذار است. درست است که این محلول بر سایر حشرات نیز تأثیر می‌گذارد اما این روش یک راهکار کوتاه مدت است.