پنج‌شنبه 19 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

‌وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: براساس توافقی انجام شده هیچ تغییری در وضعیت قیمت دارو‌هایی سرطانی که از خارج وارد می‌شد به لحاظ ارز ترجیحی اتفاق نمی‌افتد و قیمت‌ها تغییری نمی‌کند.

بنا بر توافق صندوق بازنشستگی کشوری با بانک صادرات، وام بازنشستگان این صندوق از 12 میلیون به 15 میلیون افزایش یافته و این توافق از تیرماه عملیاتی خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان البرز جزئیات جدیدی از بازداشت عوامل تیراندازی در رجایی شهر کرج را بازگو کرد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران نسبت به خرید 50 دستگاه اتوبوس کارکرده بدون مجوز شورای شهر تهران انتقاد کرد.

رئیس دیوان عالی کشور گفت: اطاله دادرسی گاه به دلیل توقعات بی‌جا ایجاد می‌شود که وکلا برای پیروزی به هر قیمتی پرونده را طولانی می‌کنند.

دبیر ستاد حقوق بشر با اشاره به اقدامات مختلف برای آزادی اتباع ایرانی گفت: ما پیگیر وضعیت ایرانیان به گروگان گرفته توسط آمریکا هستیم.

مدیرکل محیط زیست استان مازندران گفت: مازوت استفاده شده در مازندران آلوده‌ترین نوع مازوت است و ما از مدیرعامل نیروگاه شهید سلیمی نکا خواستیم که حداقل این مازوت را با مازوتِ گوگردزدایی شده، جایگزین کند.

رئیس سازمان سنجش از بازداشت فروشندگان سؤالات جعلی کنکور خبر داد و گفت: برخی داوطلبان کنکور به دلیل همراه داشتن گوشی تلفن همراه از کنکور محروم شدند.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس در نامه‌ای به رئیس جمهوری نوشت: ظرفیت پذیرش آزمون تخصص پزشکی در سال جاری کاهش یافته است.

رقابت کنکور سراسری در شهرستان خواف همانند سایر مراکز از صبح روز چهارشنبه با گروه هنر آغاز شد اما با حاشیه‌های زیادی روبه‌رو بود.

"سیستم رباتیک جراحی از راه دور سینا" سیستمی است که توسط یک شرکت دانش‌بنیان ساخته شده است. این طرح یکی از 20 اثر منتخب راه یافته به مرحله نهایی رقابت علمی "کنز" است که ماه پیش همزمان با اینوتکس برگزار شده بود.

با حکم شهردار تهران؛ " توکلی زاده" رئیس ستاد برگزاری مراسم اربعین شهرداری تهران منصوب کرد.

سخنگوی شهرداری تهران جزئیات برگزاری نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری را تشریح کرد.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران از آغاز صدور مجوز بهسازی لرزه ای نسبی ساختمان‌ها در مناطق 22 گانه پایتخت خبر داد.

"گالوپ گلوبال ایموشن" در گزارش اخیر خود مدعی شده بین سالهای 2021 تا 2022، کشورهای لبنان، ترکیه، ارمنستان، عراق و افعانستان عصبانی‌ترین مردم جهان بوده‌اند! اما پشت پرده این ادعا چیست؟!

اتباع افغانستانی فقط تا پایان وقت کاری روز پنجشنبه 9 تیرماه فرصت دارند در طرح سرشماری اتباع فاقد مدرک شرکت کنند.