پنج‌شنبه 12 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه همزمان با برگزاری نشست تخصصی جرم محاربه و مجازات آن، از خانواده شهدای مدافع امنیت تجلیل کرد. در این نشست، مواردی نظیر نقش قانون در صدور حکم محاربه نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سلاح دوش پرتاب برای نخستین بار در تهران توسط پلیس کشف شد.

شهردار منطقه 9 از برگزاری نمایشگاه شب‌های یلدایی در گذر گردشگری اجتماعی (خیابان غذا) با حضور بانوان فعال کارآفرین و سرپرست خانوار در غرب پایتخت خبر داد.

عضو شورای شهر تهران گفت: مدیریت شهری گذشته نسبت به نوسازی ناوگان حمل و نقل هیچ اقدامی انجام نداد و عامل اصلی وضعیت امروز است.

با کشف جسد مرد جوان در خانه‌اش در محله سلیمانیه، یک معمای جنایی رو‌به‌روی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

عضو هیئت علمی دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران در تحقیقی با عنوان "میکروپلاستیک در اکوسیستم ناحیه خزری" با ردیابی مسیر طی شده توسط میکروپلاستیک‌ها در بدن انسان، دریافت که بیشترین محلی که میکروپلاستیک‌ها تمایل به مهاجرت دارند، کبد است.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

معاون علمی رئیس‌جمهوری با اشاره به ضرورت شکل‌گیری غول‌های بزرگ فناوری در صنعت پتروشیمی گفت: اگر برای ایجاد چنین مراکزی در صنایع بزرگ و مادری چون نفت و پتروشیمی تلاش نکنیم ارزش افزوده این صنایع به نفع دیگر کشور‌ها مصادره خواهد شد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به آغاز و تکمیل طرح "پزشک خانواده" از ابتدای دی‌ماه امسال، از تولید کافی سرم و آنتی‌بیوتیک در کشور خبر داد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: با معاونت علمی و بنیاد ملی نخبگان به توافقی رسیدیم که براساس آن داوطلبان رتبه یک تا 200 رشته‌های تجربی و ریاضی و رتبه یک تا 100 در آزمون سراسری توسط بنیاد نخبگان بورس شوند و حقوق دریافت کنند.

مرکز تجاری اداری بوستان واقع در ضلع شمال غرب پونک در منطقه 5 به دلیل گزارشات متعدد تما ساختمان‌ها و املاک ناایمن منطقه 5 و گزارش سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی برابر دستور مقام قضایی در آستانه پلمب و تعطیل شدن قرار دارد.

معاون جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری یک باند سرقت مسلحانه که به یک برج در محله الهیه دستبرد زده بودند، خبر داد و گفت: از متهمان 2 چمدان پر از طلا و دتلار کشف شد!

مصادیق عمده و کلان حقوق عامه در خصوص مقابله با ترک فعل مدیران و کارمندان دستگاه‌های دولتی تدوین و بخشنامه اجرای آن توسط حجت الاسلام والمسلمین منتظری به دادستان‌های سراسر کشور ابلاغ شد.

صحنه جرم جنایت منتهی به شهادت آرمان علی‌وردی در شهرک اکباتان بازسازی شد.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر گفت: بالغ بر 300 هزار بیمه‌شده جدید صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر طی یک‌سال گذشته جذب این بیمه شده‌اند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درخصوص مطرح شدن خبر استیضاح خود توضیحاتی داد.