پنج‌شنبه 12 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

وزیر آموزش و پرورش درباره چرایی بازگشت معوقات واریزی رتبه‌بندی معلمان مهرآفرین توضیحاتی داد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با اشاره به اسقاط خودروهای فرسوده، تأمین سوخت استاندارد، نوسازی ناوگان حمل و نقل و...، گفت: علی‌رغم اقدامات انجام شده، توفیق چشمگیری در اجرای "قانون هوای پاک" نداشته‌ایم.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست در خصوص خبر خودکشی یکی از محیط‌بانان شهرستان آستارا توضیحاتی ارائه کرد.

نتایج ارزیابی اولیه روزنامه‌ها با ضریب کیفی زیر 40 اعلام شد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری، به گفت‌وگوی تلفنی با مردم پرداخت و بی‌واسطه به سوالات و دغدغه‌های آنان پاسخ داد.

پوشش بیمه‌ای 510 هزار نفر راننده بین‌شهری بهره‌مند از معافیت در پرداخت حق بیمه سهم بیمه‌شده، کماکان از سوی سازمان تأمین اجتماعی تداوم دارد.

رئیس پارک فناوری پردیس از گسترش فعالیت اردوهای راهیان پیشرفت ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان در پارک فناوری پردیس خبر داد.

پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌ای ایران موفق به تولید محصول "قارچکش بیولوژیک تهیه شده از تریکودرمای جهش‌یافته با پرتوتابی با پرتو گاما" شده است؛ این محصول ثبت اختراع شده و برای کنترل بسیاری از بیماری‌های قارچی به کار می‌رود.

مظنون بازداشت‌شده در پرونده مرگ "آیدا رستمی" که آخرین نفری است که پیش از مرگ این پزشک جوان همراه او بود، از شب حادثه می‌گوید...

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: روزانه در تمام خطوط مترو 54 هزار کیلومتر پیمایش انجام می‌شود.

رئیس شورای شهر تهران از ورود 2 هزار دستگاه اتوبوس جدید تا 14 ماه آینده به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر تهران خبر داد.

یک شرکت دانش‌بنیان در پارک فناوری پردیس موفق به تولید «نازل چرخشی شستشوی تیوب با فشار کاری 1500 بار» شده است. این نازل با قیمتی کمتر از یک سوم نمونه خارجی تولید و با قیمتی بسیار ارزانتر از نازل‌های وارداتی به دست مصرف‌کنندگان می‌رسد.

فرمانده انتظامی پایتخت از دستگیری 909 نفر از سارقان و 100 نفر از دلالان و معامله گران فردایی در طرح رعد و کشف 300 قبضه سلاح سرد خبر داد.

سخنگوی شورای شهر تهران جزئیات جلسه هم‌اندیشی اعضای شورای شهر تهران با شهردار تهران را تشریح کرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از آغاز پرداخت تسهیلات ویژه جهت خرید موتورسیکلت‌های برقی در پایتخت خبر داد.

آخرین تصویری که در 8 ماهگی پیروز از او منتشر شده نشان می‌دهد که دیگر با یک توله یوز ضعیف که رشد کمی داشته طرف نیستیم و به نظر می‌رسد که پیروز مراحل رشد تا سن 8 ماهگی را به خوبی طی کرده و شرایط پایداری دارد.