چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری تسنیم

سیاسی خبرگزاری تسنیم

جانشین فرماندهی معظم کل قوا در فراجا از سردار رادان خواست تا عامل یا عوامل برخورد نامناسب با یکی از بانوان که فیلم آن منتشر شده است، شناسایی و به مراجع ذی‌صلاح معرفی شوند.

رییس دفتر مقام معظم رهبری گفت: مردم با حضورشان در عرصه‌های مختلف همچون راهپیمایی‌ها، اربعین‌ها و عاشوراها همه طراحی‌ها و القائات دشمنان را نقش بر آب می‌کنند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تأکید بر لزوم سرمایه‌گذاری بر نسل جوان، خاطرنشان کرد: اگر ما به درستی در این زمینه برنامه‌ریزی و با جوانان اخت بگیریم، نسل جوان به کمک ما در جهت پشتیبانی از نظام، مقابله با دشمن و دفاع از ارزش‌ها خواهند آمد.

دهمین اجلاسیه منطقه‌ای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با علمای استان‌های تهران، البرز و سمنان با شعار «رسالت حوزه‌های علمیه در جهاد تبیین، خدمت به مردم و پشتیبانی از نظام اسلامی» در تهران آغاز شد.

نماینده اردبیل در مجلس با اشاره به مسمومیت دانش آموزان در مدارس اردبیل، از وزرای کشور و اطلاعات خواستار توجه جدی به این مسئله شد.

نمایندگان در جلسه علنی امروز با اکثریت آرا به دولت مجوز تامین 500 میلیون یورو نفت یا میعانات گازی، برای تکمیل، اتمام و بهره برداری پالایشگاه مهر خلیج فارس را دادند.

مراسم هفتمین روز درگذشت همسر شهید آیت‌الله مرتضی مطهری (ره) فردا برگزار می‌شود

در جلسه شورای تحول و ارتقای علوم انسانی، کلیات برنامه درسی رشته مدیریت دولتی در مقطع دکتری تصویب شد.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه ایران تمایل دارد روابط خوب و سازنده با جهان از جمله اروپا را حفظ کند و ارتقاء دهد، اظهار داشت: اگر دولتی تحت تاثیر اطلاعات غلط و گمراه کننده جریان‌های تروریستی و مزدور، مسیر تقابل را انتخاب کند، ضرر خواهد کرد.

دولت مکلف شد با استفاده از منابع داخلی ارزی و ریالی حاصل از صادرات محصولات نفتی و گازی، حداقل 60 درصد این منابع را با رعایت اصل 44 جهت تامین مالی طرح های افزایش ظرفیت پایدار تولید نفت و گاز با مشارکت سرمایه‌گذار خارجی و بخش خصوص قرار دهد.

رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی عصر جمعه به ایران می‌آید.

بررسی و تصویب سیاست‌های کلی توسعه دریامحور از امروز در صحن مجمع تشخیص مصلحت نظام آغاز شد.

مجلس به وزارت راه و شهرسازی مجوز داد تا در راستای توسعه، نگهداری و بهسازی شبکه و نوسازی ناوگان حمل و نقلی به میزان 2 میلیارد دلار از محل تهاتر نفت اقدام کنند.

نمایندگان مجلس وزارت نفت را مکلف به افزایش ظرفیت ذخیره‌سازی گاز کشور و نصب و جایگزینی شمارشگرهای هوشمند جرمی حرارتی گاز طبیعی حداقل تا 10 همت کردند.

سفیران جدید کشورمان در 10 کشور جهان، پیش از عزیمت به محل مأموریت خود با رئیس جمهور دیدار و گفتگو کردند.

رئیس هیئت نظامی پنج گانه ستاد کل نیروهای مسلح گفت: تیم نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توانست در مسابقات پنج‌گانه نظامی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به مقام اول دست پیدا کند.