دوشنبه 2 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

براساس گزارش اسب‌بخار، بیشترین تقاضا در سامانه جانبازان مربوط به دو برند آلمانی بنز و ب‌ام‌و بوده‌است؛ براین اساس مرسدس بنز A180 سدان با 811 درخواست در رده اول، بنز C181 با 691 درخواست در رده دوم و ب‌ام‌و 318i با 665 درخواست در رده سوم قرار گرفتند.

نائب رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران گفت: طبق آمارها میزان معاملات مسکن در مقایسه با سال گذشته روند کاهشی داشته است.

«اُکالا» توانست در اسفندماه امسال رکورد جدیدی را به ثبت برساند که در صنعت فروش آنلاین محصولات سوپرمارکتی بی‌سابقه است.

شکل تغذیه با آغاز ماه رمضان تغییر می‌کند. تامین کالری مورد نیاز بدن یکی از ضروریات بوده که بر اساس گزارش سازمان جهانی بهداشت روزانه هر فرد به 2000 تا 2500 کالری نیاز دارد.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: گوشت گوساله گرم و منجمد در نمایشگاه عرضه مستقیم کالاهای اساسی و در اکثر فروشگاه‌های زنجیره‌ای توزیع می شود.

نخستین سری سایپا اطلس تحویل خریداران این خودرو شد. با ورود نوبرانه سایپا به بازار آزاد شاهد قیمت‌گذاری‌های مختلف و بعضا نجومی برای فیس لیفت کوییک هستیم.

ارسال پیامک اخطار مالیت خانه خالی برای فردی که چنین ملکی ندارد مورد توجه یکی از روزنامه ها قرار گرفته است.

نشست روز دوشنبه شورای عالی کار بدون حصول نتیجه خاتمه یافت.

طبق یک نظرسنجی از بخشی از جامعه کارگری، میزان پیش‌بینی و انتظار کارگران از افزایش دستمزد سال 1403 بررسی شده است.

اگرچه برخی خودروها در بازار با افزایش 5 تا 10 میلیون تومانی قیمت‌ها مواجه شدند، اما اغلب خودروها تغییر قیمتی نداشتند.

بانک مرکزی اعلام کرد: دوشنبه 21 اسفند امسال 460.9 میلیون دلار حواله در سامانه نیما عرضه شد که فقط 253.9 میلیون دلار آن معادل 55 درصد معامله شد.

اولین حکم با امضای عبدالملکی به عنوان نماینده ویژه رییس جمهور صادر شد.

به زعم استاد اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی، از آنجا که سیاست‌های دولت در یک مجموعه سیاستی هماهنگ نیست، آثار اجتماعی و اقتصادی ویران‌کننده‌ای خواهد داشت.

رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق گفت: با اقدامات بانک مرکزی امکان دارد نرخ ارز در ماه‌های ابتدایی سال آینده نزولی شود و سوداگرانی که مانند سال گذشته اقدام به خرید ارز کردند متضرر شوند.

نتایج یک نظرسنجی از کارفرمایان درباره افزایش حقوق و دستمزد سال آینده نشان می‌دهد که 38.5 درصد کارفرمایان معتقدند افزایش 11 تا 20 درصدی حقوق نیروی کار مناسب است و 21.5 درصد در صورت افزایش حقوق کارگر به هیچ عنوان حاضر به تعدیل نیرو نیستند.

معاون نظارت بانک مرکزی از اتمام حجت این بانک با مدیران 6 بانک متخلف در زمینه نقض نرخ سود سپرده های بانکی مصوب شورای پول و اعتبار خبر داد.