سه‌شنبه 17 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، همه ساله ازدجام جمعیت در مرز مهران در استان ایلام هنگام بازگشت زائران از عراق که از روز اربعین شروع می‌شود، دغدغه بزرگ سازمان راهداری برای سرویس دهی و کنترل جمعیت است. هر ساله تا 60 درصد جابجایی زائران از مرز مهران انجام می‌شود و فاصله 330 کیلومتری این این مرز با شهر‌های کربلا و نجف، آن را به مهمترین و محوری‌ترین مرز کشورمان با عراق برای تردد زائران...

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری ایرنا

شهرری - ایرنا - یکی از مطالبات اهالی محله آوینی شهرری داشتن بازار روز میوه و تره بار بود که به تازگی شهروندان این محله جنوب پایتخت دارای این امکان شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا تصاویری از فریادهای نمایندگان مجلس یازدهم بر سر داوود منظور در جلسه روز گذشته مجلس را منتشر کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک کارشناس اقتصادی خطاب به دولت گفت: آن‌قدر سیاست غلط ارزی 28 هزار و 500 تومان را ادامه دهید تا مثل ارز 4 هزار و 200 تومانی، این 5 میلیارد و کل درآمد نفتی بلعیده شده و با اولین شوک، دلار جهش کند.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

رئیس کل گمرک ایران با بیان اینکه 700 پرونده کالا به دلیل حکم قضائی در محوطه گمرک متوقف است، گفت: در حال مذاکره با سازمان امور مالیاتی هستیم تا آن بخشی از توقیف‌ها را به کالاهای موجود در محوطه گمرکی نگیرند و بروند سایر دارایی‌های فرد را توقیف کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تصویری از جلسه روز گذشته صحن علنی مجلس منتشر شده که ماینده‌های مجلس بر سر داود منظور، رئیس سازمان برنامه و بودجه را فریاد می‌زنند. منبع: اعتمادآنلاین

خبرگزاری مهر

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: دولت با آزادسازی منابع بلوکه شده ایران نشان داد حل این مشکلات خیلی ربطی به پذیرفتن FATF ندارد.

خبرگزاری تسنیم

یک اقتصاددان با اشاره به آزاد شدن منابع ارزی ایران در کره جنوبی گفت: می‌توان با بخشی از پول‌هایی که به‌تناوب در اختیار بانک مرکزی قرار می‌گیرد، مصرف ارزی در کشور را مدیریت کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با توجه به روند معاملات روز‌های اخیر، قیمت‌های جهانی و خبر‌های اثرگذار بر روند معاملات؛ روز جاری با صف‌های فروش روز گذشته آغاز خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، وزارت اقتصاد جزئیات سهام مازاد سهامداران بانک‌های خصوصی که مجمع آن‌ها تاکنون برگزار شده است را اعلام کرد. بنابر این خبر سهام مازاد سهامداران بانکهای ایران زمین، رفاه، و موسسه اعتباری ملل پس از برگزاری مجمع سالیانه اعلام می‌شود. طبق قانون سیاست‌های کلی اصل 44، هیچ مالک واحدی نمیتواند بدون اجازه بانک مرکزی بیش از 10 درصد یک بانک را داشته باشد....

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت انواع خودروها نسبت به روز گذشته ثابت یا با افزایش همراه بوده است.

خبرگزاری تسنیم

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.09 درصد افزایش به 1903 دلار و 78 سنت رسید.