سه‌شنبه 17 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت انواع خودروها نسبت به روز گذشته ثابت یا با افزایش همراه بوده است.

خبرگزاری تسنیم

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.09 درصد افزایش به 1903 دلار و 78 سنت رسید.

خبرگزاری تسنیم

وزارت اقتصاد جزئیات سهام مازاد سهامداران بانکهای خصوصی که مجمع آنها تاکنون برگزار شده است را اعلام کرد.

وب‌گاه گسترش

بورس تهران روز سه‌شنبه را با افت 34 درصدی صفوف خرید تا سطح 138 میلیارد تومانی به پایان رساند که در معاملات سال 1402 بی‌سابقه بوده است. افزایش صفوف فروش سهام در کنار خبر تداوم پذیرش ایران‌خودرو و سایپا، بازار سهام را در دوگانگی ریزش یا صعود قرار داده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، نرخ بالای بیکاری جوانان، نرخ بالای بیکاری فارغ التحصیلان، پایین بودن نرخ مشارکت و افزایش جمعیت غیرفعال، افزایش میانگین سنی جمعیت شاغل، عدم توازن منطقه ای بیکاری، افزایش عدم تطابق شغلی، نرخ بالای بیکاری پنهان، سهم بالای اشتغال غیررسمی و پدیده شاغلین فقیر از مهمترین چالش های بازار کار کشور به شمار می روند. اهمیت ایجاد اشتغال درایجاد ثبات اقتصادی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصاویری از فریادهای نمایندگان مجلس یازدهم بر سر داوود منظور در جلسه روز گذشته مجلس منتشر شده است.

خبرگزاری تسنیم

در حالی رئیس سازمان برنامه و بودجه تبصره 14 را بن بست و ناتراز دانسته بود که رئیس مجلس در پاسخ به این اظهارات گفت: لایحه دولت به ما 659 همت بوده و مجلس عیناً همین رقم را تصویب کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

بانک مرکزی در چند نوبت ناچار شد چند ده هزار میلیارد تومان از منابع عمومی را به جبران خسارت مالباختگان موسسات مالی و اعتباری متخلف و فاسد اختصاص دهد. ریاست بانک مرکزی تا شهریور ماه به بانک‌های ناتراز فرصت داده تا خودشان را اصلاح کنند. باید صبر کرد و نحوه برخورد بانک مرکزی با این ناترازان را دید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بورس تهران روز سه‌شنبه را با افت 34 درصدی صفوف خرید تا سطح 138 میلیارد تومانی به پایان رساند که در معاملات سال 1402 بی‌سابقه بوده است. افزایش صفوف فروش سهام در کنار خبر تداوم پذیرش ایران‌خودرو و سایپا، بازار سهام را در دوگانگی ریزش یا صعود قرار داده است.

خبرگزاری تسنیم

وزیرکار گفت: امسال دولت برای ایجاد اشتغال 20هزار میلیارد تومان اعتبار تصویب کرده و سهم بانک‌ها نیز مشخص شده است که با این میزان اعتبار اشتغال قابل توجهی ایجاد خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاونت توسعه و راهبرد شرکت بورس تهران گفت: شرط اصلی ورود و معامله در بازار سرمایه‌گذاری حرفه‌ای بورس تهران، امضاء و تایید بیانیه ریسک ویژه این بازار است.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل اتحادیه سراسری تعاونی فرش دستباف با اشاره به مشکلات بخش فرش گفت: صادرات فرش دستباف از 500 میلیون دلار در سال طی 10سال گذشته به 50میلیون دلار در سال رسیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اگر کبد چرب دارید، به خاطر داشته باشید که همه رژیم‌ها و مصرف همه مکمل‌ها ممکن است برای کبد شما مناسب نباشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به منظور تسهیل زندگی افراد ساکن در شهرهای جدید و حومه کلانشهرها، تکمیل پروژه‌های زیربنایی از جمله بهره‌برداری از قطارهای حومه‌ای و اتصال آزادراه های کشور در دستور کار دولت به ویژه شرکت عمران شهرهای جدید قرار دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتماد نوشت: بانک‌ها ناتراز هستند. علت چیست؟ توضیح رییس کل بانک مرکزی این است که «نزدیک 90درصد از ناترازی بانک‌ها از نوع ورشکستگی (بدهی‌ها بیشتر از دارایی‌ها) نیست، بلکه از نوع عدم نقدینگی است. بدین معنا که بانک‌ها بخش عمده‌ای از منابع‌شان به دارایی تبدیل شده و لذا با چالش نقدینگی رو به‌رو شده‌اند. از این منظر، نظام بانکداری در ایران به دلیل تبدیل منابع به دارایی، نقدینگی لازم را دراختیار...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:«نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را به‌صورت گذرا و در میان اخبار و گزارش‌های منتشرشده در مطبوعات مرور کنیم: