سه‌شنبه 17 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت صنعت، معدن و تجارت در حالی قصد دارد به تدریج مدل قیمت‌گذاری خودرو را تغییر داده و سیاست دستوری در این بخش را حذف کند که به نظر می‌رسد عرضه خودرو در بورس کالا یکی از راهکارهای موقت در این مسیر باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شرکت‌های داروسازی طی این سال‌ها به دلیل مشکلات ناشی از قیمت‌گذاری دستوری توسط سازمان غذا و دارو، به لحاظ نقدینگی در وضعیت مناسبی به سر نمی‌برند. این صنعت و به خصوص شرکت‌هایی که روی بیماری‌های خاص متمرکز هستند، عمدتا به دلیل تبادل محصولات با دولت و حساس بودن این بخش، سازمان غذا و دارو، به سختی مجوز افزایش نرخ را صادر می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روز گذشته در مجلس شورای اسلامی گزارش کمیسیون برنامه‌وبودجه درخصوص تحقق احکام تکلیفی منتخب بودجه 1402 از سوی سخنگوی این کمیسیون مطرح شد. پس از آن داود منظور، رئیس سازمان برنامه‌وبودجه به دفاع از عملکرد دولت پرداخت و گفت: در 4 ماه اول امسال عملکرد شایسته‌ای داشتیم، ابتدا به نسبت وصول درآمد کل که مبلغ 2 هزار و 82 همت است توانسته‌ایم در 4 ماه، 448 همت را وصول کنیم که البته طبق قانون بودجه...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

چالش‌های «نرخ دستوری» (حق الزحمه و پرداختی پایین تر از قیمت تمام شده از دولت به افراد حقیقی و حقوقی) در پروژه های عمرانی فقط به شرکت‌ها و پیمانکاران سازنده محدود نشده و دامن «اتاق فکر» این طرح ها را هم گرفته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

هر قطعه سکه امامی در بازار تهران 27 میلیون و 934 هزار تومان قیمت دارد و این عدد، سقوط سکه در طول 24 ساعت گذشته به یک کانال پایین‌تر را نشان می‌دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

. شما برای پرداخت گندم 60 همت پیش‌بینی کرده‌اید اما باید 140 همت تأمین شود، از این رو چرا اعتراض می‌کنید، دولت مجبور است بودجه ناتراز را اجرا کند، ما به دنبال اصلاح بودیم اما شما دوفوریت لایحه اصلاح بودجه را رد کردید و وقتی اصلاحیه انجام نشود، پرداخت پول گندمکاران ممکن نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت‌نیوز نوشت: در حالی که مرغ‌داران کشور در تأمین خوراک مورد نیاز تولید با مشکل مواجه شده‌اند، 30 کشتی کنجاله سویا به دلیل مشکلات تأمین ارزی دولت، چندین هفته است که در بندرهای جنوبی کشور دموراژ می‌خورند تا بازار مرغ در شوک فرو رود. اما مرغداران 50 روز پیش پول این نهاده‌ها را واریز کردند. حال آیا 30 کشتی توقیف‌شده کنجاله سویا اولین مقصدهای شش میلیارد دلار آزادشده از کره می‌شوند؟

وب‌گاه مشرق نیوز

جانبازان بالای 50 درصد مشمول واردات خودرو هستند و جانبازان 25 تا 49 درصد، آزادگان، همسران و فرزندان شهدا می توانند خودروی داخلی دریافت کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور گفت: فروش حضوری یا تلفنی پروازهای اربعین امکان پذیر نیست و تنها از طریق سایت شرکت‌های هواپیمایی و سایت های مجاز انجام می شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، چند هفته پیش سید امیرحسین قاضی‌زاده رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، اعلام کرد که واردات خودروی جانبازان بالای 50 درصد بدون پرداخت سود بازرگانی انجام خواهد شد. می‌توانید این خبر را اینجا بخوانید. بعد از یک هفته نیز آیین‌نامه این طرح صادر شد که آن را نیز می‌توانید اینجا بخوانید. هدف از این گزارش پرداختن به موضوع مشمولین واردات خودرو، نحوه انجام...

وب‌گاه عصر ایران

سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی: با توجه به اینکه اوضاع مسکن در بخش تامین منابع مالی دچار مشکل است، بخش خصوصی روش جدید تامین منابع مالی تحت عنوان کنسرسیوم مشارکت در توسعه ملی مسکن را پیشنهاد داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت سکه امامی همچنان در کانال 28 میلیون تومانی قرار دارد و به طور میانگین در سطح 28 میلیون و 113 هزار تومان قرار گرفته که نسبت به روز گذشته کاهش تقریبا 110 هزار تومانی داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نوروزی گفت: ما نمایندگان گیلان، مازندران و گلستان در واقع خجالت می‌کشیم به استان‌های خودمان برویم چرا که محصول برنج کشاورزان به اصطلاح کرم گذاشته و ما پاسخی برای آن ها نداریم.