سه‌شنبه 17 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با شروع فصل بازگشت به مدرسه و نزدیک شدن به ماه سپتامبر، بررسی دقیق‌تر فینبولد در مورد عملکرد قیمت بیت‌کوین (BTC) در روز اول ماه، پیش‌بینی های جالبی را نشان می‌دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: نماینده علی‌آباد گفت: ما نمایندگان گیلان، مازندران و گلستان در واقع خجالت می‌کشیم به استان‌های خودمان برویم چرا که محصول برنج کشاورزان به اصطلاح کرم گذاشته و ما پاسخی برای آن ها نداریم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جمعی از نمایندگان مجلس با حسین امیرعبداللهیان دیدار و گفت و گو کردند.

وب‌گاه گسترش

رییس اسبق اتحادیه طلا و جواهر درباره وضعیت بازار در روزهای آینده توضیح داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و رایزنی کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با تعطیل شدن بازار همسایه، قیمت دلار تهران هم نوسان قابل توجهی را ثبت نکرد و نسبت به دیروز در حول و حوش 100 تومان نوسان کاهشی را تجربه کرد.

وب‌گاه گسترش

گروه صنعتی ایران خودرو طرح فروش فوری وانت آریسان 2 دوگانه سوز را از فردا چهارشنبه 25 مردادماه به مدت یک هفته به اجرا می گذارد.

وب‌گاه گسترش

پیتر تیل، یکی از بنیان‌گذاران پی‌پال و سرمایه‌گذار حوزه فناوری، نظر خود را در مورد موانع بر سر راه رشد و موفقیت بیت کوین بیان کرد.

وب‌گاه فرارو

امروز گزارش کمیسیون برنامه و بودجه در خصوص وضعیت تحقق احکام تکلیفی منتخب قانون بودجه سال 1402 کل کشور منتشر شد.

خبرگزاری تسنیم

دفتر آمار ملی انگلیس (ONS) گزارش داد که نرخ بیکاری در این کشور به بالاترین سطح خود در حدود دو سال گذشته رسیده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: رئیس هیات تحقیق و تفحص از حقوق های نجومی گفت: حدود یک ماه پیش گزارش تحقیق و تفحص از حقوق های نجومی در هیات 12 نفره به تصویب نهایی رسید و پس از تصویب در کمیسیون برنامه و بودجه در صحن مجلس قرائت خواهد شد.

وب‌گاه فرارو

فنی‌ها معتقدند تا زمانی‌که قیمت دلار از محدوده مقاومتی مهم 49 هزار و 200 تا 500 تومان عبور نکند خریدار قوی به بازار نمی‌آید و قیمت دلار می‌تواند در همین محدود فعلی نوسان دهد.

وب‌گاه عصر ایران

اما نگاهی به ماه ژوئیه روشن می‌کند که شمار پناهجویان ترکیه ای بیش از افغان‌ها شده و حتی پس از سوریه در رتبه دوم قرار گرفته است. شمار درخواست پناهجویان ترکیه‌ای در ماه ژوئیه 3791 و شمار درخواست افغان‌ها 3750 فقره بوده است.