پنج‌شنبه 14 تیر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

مراسم استقبال از پدیده لرستانی برنامه عصر جدید برگزار شد.

آصفری درباره صدور قطعنامه علیه کشورمان در جلسه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، گفت: شورای حکام و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بدانند که سیاست‌های آنها علیه ایران نخ‌نما شده و قطعاً نمی‌توانند از این طریق امتیازات بیشتری از ایران دریافت کنند و بهتر است آژانس و شورای حکام نگاه امنیتی و سیاسی خود علیه ایران را تغییر دهند و فنی به مسئله نگاه کنند.

کودکان و نوجوانان شهرستان باشت عصر روز گذشته سرود "سلام فرمانده" را اجرا کردند.

حجت الاسلام عباس زاده گفت: امامزادگان در ترویج و توسعه معارف اسلامی و رشد فرهنگی نقش بسزایی دارند.

رئیس جمهور گفت: چهارمحال و بختیاری دارای ظرفیت های بیشماری است که باید آن ها را در راستای از بین بردن فقر و بیکاری به کار بست چرا که فقر و بیکاری زیبنده این استان نیست.

دوگانه حفظ باغستان و توسعه شهر قزوین باید با تدابیر لازم به نتیجه برسد و بدون شک اگر اقدامات به طور کارشناسی پیش برود هر دو طرف منتفع خواهند شد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان گفت: بیش از 51 هزار مستمری‌بگیر اصلی و بیش از 45 هزار نفر تبعی و بازماندگان مستمری‌بگیر تحت پوشش تامین اجتماعی استان زنجان هستند.

نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین گفت: رژیم صهیونیستی به دور از عناوینی همچون تقسیم زمانی، تقسیم مکانی، تقسیم هوایی و امثال آن در پی سلطه بر حریم مسجد الاقصی و تبدیل آن به یک معبد یهودی است.

مجید تخت روانچی سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل اظهار داشت: مقابله با پدیده گرد و غبار و طوفان شن در کشورهای ساحلی خلیج فارس و غرب آسیا نیازمند رویکرد جامع است.

دادگاهی در یونان تصمیم قبلی درباره توقیف محموله نفت ایران توسط آمریکا را لغو کرد.

نماینده روسیه در سازمان‌های بین المللی مستقر در وین، تصویب قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه ایران در شورای حکام را اقدامی بی دلیل توصیف کرد.

کو دونگیو مدیرکل سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو) گفت: ما باید سیستم تجارت جهانی غذا را باز نگه داریم و اطمینان حاصل کنیم که صادرات محصولات کشاورزی محدود یا مشمول مالیات نمی شود.

یک هواپیمای حامل مواد هسته‌ای در آمریکا سقوط کرد و گمان می‌رود همه پنج سرنشین آن کشته شده باشند.

منابع خبری اعلام کردند که فرمانده بخش ترور موساد در جریان حمله پهپادی در عراق به هلاکت رسید.

منابع عراقی از انفجار ناشی از حمله به نزدیک کنسولگری آمریکا در اربیل خبر می دهند؛ حمله ای که ماهیت آن هنوز مشخص نیست اما برخی رسانه‌ها آن را پهپادی گزارش کرده اند.

نخست‌وزیر و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، تصویب قطعنامه ضد ایرانی در شورای حکام آژانس اتمی را هشداری به تهران خوانده و خواستار اقدامات بیشتر علیه ایران از جمله بازگشت پرونده به شورای امنیت شدند.