شنبه 16 تیر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان این‌که بانیان قطعنامه ضد ایرانی در شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مسؤول تبعات بعدی هستند، تصریح کرد: پاسخ ایران قاطع و متناسب است.

جمهوری اسلامی ایران به تصویب قطعنامه ضدایرانی آمریکا و تروئیکای اروپایی در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی واکنش نشان داد.

تیم‌های ملی هندبال نوجوانان و جوانان ایران حریفان خود در رقابت‌های قهرمان آسیا را شناختند.

مدیرعامل سپاهان می‌گوید هیات مدیره در حال بررسی است تا در انتخاب سرمربی بعدی بهترین شرایط برای تیم رقم بخورد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد طی بیانیه‌ای به اظهارنظر درباره شرایط اخیر پرداخت.

سرمربی فولاد به باشگاه استقلال برای پذیرش سرمربیگری این تیم پاسخ منفی داد.

سرپرست نمایندگی ایران در آژانس تصویب قطعنامه ضد ایرانی در شورای حکام را شدیدا محکوم کرد و با بیان این‌که اقدام مقتضی را انجام خواهیم داد، گفت: ایران حق دارد در سیاست و رویکرد خود در قبال آژانس بازنگری کند.

سخنگوی کمیته فنی فدراسیون تکواندو از انتخاب مربیان تیم های ملی رده سنی نوجوانان و نونهالان در هر دو بخش دختران و پسران خبر داد.

منابع خبری مدعی شده‌اند ایران قصد خود را برای نصب دو آبشار دیگر از سانتریفیوژهای پیشرفته در نطنز را به اطلاع آژانس بین‌المللی انرژی اتمی رسانده است.

تیم منتخب کشتی فرنگی کشورمان برای حضور در رقابت های بین المللی جام ساساری ایتالیا، امشب راهی ایتالیا شد.

چهل و دومین دوره رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام تختی بعنوان مرحله ما قبل نهایی چرخه ی انتخابی تیم ملی، از فردا و با حضور کشتی گیران مطرح داخلی و کشتی گیرانی از کشورهای ارمنستان و گرجستان در شهر تنکابن برگزار می شود.

وزیر کشور گفت: با هماهنگی‌های لازم بین مسوولان خراسان جنوبی و استان یزد، حادثه قطار مشهد - یزد در همان ساعت اولیه به خوبی مدیریت شد.

سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به قرار گرفتن همکاری سه جانبه آمریکا، انگلیس و استرالیا در دستورکار شورای حکام آژانس گفت: پیمان آکوس به صورت بالقوه می‌تواند ریسک اشاعه هسته‌ای را افزایش دهد.

شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، امروز چهارشنبه قطعنامه‌ای را که ایران را به عدم همکاری با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی متهم می‌کند به تصویب رساند.

نخست وزیر هند در دیدار با وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت که توسعه روابط دوجانبه به نفع دهلی نو، تهران و منطقه است.

وزرای امور خارجه ایران و هند بر ضرورت کمک به افغانستان برای عبور از شرایط سخت اقتصادی کنونی و تشکیل دولت فراگیر در این کشور تأکید کردند.