شنبه 14 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

جهانی گفت: بیش از 73 واحد مشکل دار لرستان بررسی و مورد حمایت قرار گرفتند.

سفیر فیفا در تمرین تیم ملی فوتبال ایران گفت: یکی از خوبی‌های تیم شما این است که خیلی با هم صمیمی هستید و جو خانوادگی وجود دارد.

مدیرکل دفتر حفاظت از زیست‌بوم‌ها و سواحل دریایی سازمان حفاظت محیط زیست به ضرورت پیاده‌سازی خط مشی بنیادی در قالب دیدگاهی جامع‌نگر و همگام کردن تعامل انسان و طبیعت در بهره‌برداری از دریاها تأکید کرد.

مدیریت تئاتر شهر با انتشار اطلاعیه شماره یک، شرایط پذیرش «آثار حرفه‌ای» و «آثار هنرمندان متقاضی اولین اجرای عمومی» در تالارهای مختلف این مجموعه را اعلام کرد.

سه فیلم کوتاه به مناسبت میلاد با سعادت امام رضا (ع) در بسته «بلیت مشهد» در پلتفرم‌های هاشور، ودیو و تیوال اکران می‌شوند.

سخنگوی دولت تاکید کرد: به منظور مدیریت مصرف برق در ایان تابستان ساعات کاری ادارات در کل کشور از 21 خرداد تا سوم شهریور ماه از ساعت 7 تا 13:30 خواهد بود.

فراخوان هجدهمین جشنواره بین المللی تئاترمقاومت در بخش های صحنه ای، خیابانی و محیطی، نمایشنامه نویسی، رادیو تئاتر، تله تئاتر و تئاتر ملل منتشر شد

اکران آنلاین فیلم سینمایی «مرد بازنده» به کارگردانی محمد حسین مهدویان تا پایان خردادماه تمدید شد.

نمایش «ادواردو» از اول تیر ماه 1401 در تماشاخانه مهر حوزه هنری روی صحنه می‌رود.

تاد فیلیپس ضمن اعلام عنوان فیلم بعدی «جوکر» گفت که خواکین فینیکس در حال خواندن فیلمنامه این فیلم است.

وزیر امور اقتصادی و دارایی تاکید کرد: طرح «کالابرگ الکترونیک» را پس از بررسی اجرای طرح و نقاط ضعف و قوت آن، با کم‌ترین تعداد اشکال اجرایی می‌کنیم.

معاون شهردار تهران با انتشار توئیتی از شهروندان تهرانی دعوت کرد در اعتراض به اقدام موهن جشنواره کن به منظور اظهار ارادت مردم شریف ایران اسلامی به پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و امام رضا (ع)، در اجتماع بزرگ «ولایت عشق» شرکت کنند.

حسن توکل‌نیا تهیه‌کننده فیلم سینمایی «چند می‌گیری گریه کنی 2» با گلایه از تبلیغات تلویزیونی بیان کرد که پول 15 ثانیه تیزر تلویزیونی 5 میلیارد تومان می شود.

خواننده شناخته شده موسیقی ایرانی طی روزهای گذشته در مراسم افتتاحیه فستیوال «فز» مراکش به اجرای قطعاتی از موسیقی ایرانی پرداخت.

محمد ترابی با بیان اینکه سرود "سلام فرمانده" یک شاهکار است، ادامه داد: مهمترین دلیلی که کودکان و نوجوانان با این سرود ارتباط برقرار کردند این بود که خواندن این سرود احساس بزرگیِ شخصیت و افتخار به آنها می‌دهد.

ثقلینی گفت: محموله 24 تنی چوب قاچاق در محور بروجرد کشف شد.