شنبه 14 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

این قسمت از عکس نوشته‌ها خود به رواج مدلینگ‌ها در خیایان‌های کهگیلویه و بویراحمد با قیمت ارزان اختصاص داده شده است.

صبح امروز از واحد‌های تولیدی در شهرک‌های صنعتی یاسوج بازدید به عمل آمد و در این بازدیدها مشکلات تعدادی از واحد‌های تولیدی مورد بررسی قرار گرفت.

سازمان انرژی اتمی در اطلاعیه‌ای از قطع دوربین‌های فراپادمانی آژانس بین المللی انرژی اتمی در یکی از مراکز هسته‌ای کشورمان خبر داد.

نفتکش اقیانوس پیمای افراماکس 2 با ظرفیت 113 هزار تن برای انجام آزمایش‌های دریایی سفرش را در آب‌های خلیج فارس آغاز کرد.

تعدادی از نیروهای شهرداری یاسوج صبح امروز به منظور پیگری مطالبات خود جلوی استانداری مطالبه گری کردند.

سید محمد هاشمی گفت: در خصوص جشنواره شهید سلیمانی و مسئله ای که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرده اند، ما در خدمت هستیم و هر کاری که در این عرصه باید انجام شود، انجام خواهیم داد.

معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر تمهیدات ویژه برای تسهیل و ارزان سازی ازدواج جوانان، گفت: باید بسترهای ازدواج آسان در استان‌ها بویژه گیلان فراهم شود و برای تحقق این امر می‌طلبد همه دستگاه‌ها پای کار بیایند.

استاندار کرمان با تأکید بر ضرورت برگزاری جشنواره شهید سلیمانی در کرمان گفت: سپهبد شهید سلیمانی مورد علاقه آزادگان جهان است و در این زمینه با برگزاری جشنواره می‌توان کارهای ارزنده و خوب هنری را تولید کرد.

رئیس شورای ملی زیتون با اشاره به اینکه در کشور ایران تنها 10 محصول از زیتون فراوری می‌شود گفت: با کشور ترکیه تفاهم‌نامه منعقد شد تا علاوه بر تسهیل ورود ماشین‌آلات فرآوری این محصول به کشور، دانش فرآوری نیز انتقال یابد.

آیت الله عبادی بر ضرورت افزایش و ظرافت اطلاع رسانی ارائه خدمات کمیته امداد به مردم تأکید کرد.

اجتماع خانوادگی دهه نودی‌ها با اجرای سرود «سلام فرمانده» و «عزیزم حسین»، در کرج برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد گیلان گفت: در سال گذشته 10 هزار و 862 فقره وام به ارزش 985 میلیارد و 665 میلیون ریال برای توانمندسازی جامعه هدف در قالب طرح های اشتغال وخودکفایی، کارگشایی و تسهیلات مسکن به مددجویان استان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) پرداخت شد.

دادستان تهران گفت: مطالبه جدی دستگاه قضا از بانک‌ها این است که نسبت به ایجاد امکانات لازم و توجه به امور حفاظتی و خصوصا بکارگیری نگهبان ورود جدی داشته باشند.

خبازی از پای کار بودن سپاه و بسیج با تمام توان برای خدمت‌رسانی در سانحه خروج قطار "مشهد یزد" از ریل خبر داد.

شهناز حق‌پرست گفت: بر اساس نقشه های هواشناسی وزش باد شدید سبب نفوذ غبار به جو استان کرمانشاه خواهد شد.

تبیین حکومت اسلامی و شناساندن حکومت فاسد مامون به مردم مهم ترین حرکت سیاسی امام رضا (ع) در دوران خلافت حکومت عباسی در طوس بود.