شنبه 14 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

کمپانی اپل با ارایه بالاترین پیشنهاد موفق شد تا فیلم بعدی برد پیت را که وی در آن در نقش یک راننده فرمول یک بازنشسته ظاهر می‌شود، به دست آورد.

وزیر راه و شهرسازی گفت: مسئولیت حادثه قطار مشهد - یزد بر عهده وزارت راه است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دهاقان گفت: به مناسبت دهه مبارک کرامت 720 کیلوگرم گوشت گرم گوسفند به ارزش 1 میلیارد و 440 میلیون ریال در میان نیازمندان شهرستان دهاقان توزیع شد.

دهقان گفت: هیچ مفقودی وجود ندارد تنها دو واگن به علت وضعیت نامناسب باید چرثقیل برای جابه جایی آن اقدام کند.

جمعی از دست‌اندرکاران مراسم حج صبح امروز با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

سازمان امور مالیاتی از سوءاستفاده 770 میلیارد تومانی در 2 پرونده مالیاتی خبر داد.

تیم ملی جودو کشورمان با 7 جودوکار عازم مسابقات چند جانبه روسیه خواهد شد.

تعطیلی و نبود پزشک متخصص در روزهای تعطیل در سیستان و بلوچستان همواره گلایه های بیشماری را از سوی شهروندان به همراه داشته است.

معاون بهزیستی کشور از راه‌اندازی صندوق صدقات الکترونیکی خبر داد و گفت: این طرح در ابتدا به صورت پایلوت در تهران و برخی از شهرها آغاز و در ادامه کشوری خواهد شد.

فریبا قدرتی با بیان اینکه در سبک زندگی اسلامی، قالب زندگی خانواده است، گفت: ترویج ازدواج آسان در بین جوانان بهترین راهکار برای آغاز زندگی و تشکیل خانواده است.

وزیر میراث فرهنگی گفت: به عزیزان در کلاردشت این خبر خوش را می‌دهم که با همکاری اداره کل جنگل‌ها و مراتع زمین کشاورزی به صورت معوض به آنها دهند تا آنها به کارهای خود بپردازند.

سردار علی فدوی با تأکید بر اشتغالزایی صنعت کشتی‌سازی گفت: ساخت کشتی‌ها باید سرعت بیشتری گیرد و بتوان در مدت زمان کوتاه‌تری این کشتی‌ها وارد چرخه بهره‌برداری شود.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: 527 دستگاه انواع تجهیزات نظامی و پشتیبانی با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد تومان به یگان‌های عملیاتی فراجا تحویل شد.

رسانه مطرح آمریکایی با اشاره به تحولات میدانی درگیری‌های روسیه و اوکراین اذعان کرد که مسکو به هدفش نزدیک‌تر شده است.

مقامات سریلانکا حکم دادگاهی را که بر اساس آن، یک هواپیمای غیرنظامی اجاره‌ای متعلق به شرکت هواپیمایی آئروفلوت از بازگشت به روسیه منع شده بود، به حالت تعلیق درآوردند.

وزیر ورزش و جوانان گفت: ما هم از وزارت امور خارجه کمک گرفته و با یک تا 2 کشور در حال صحبت هستیم.