شنبه 14 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

حسینی مقدم گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی و همت تولیدکنندگان کشور و با تولید این میزان گوشت در زمینه تولید گوشت سفید، قرمز و آبزیان کشور به خودکفایی دست یافته‌ایم.

معاون وزیر صمت گفت: هزار و 200 سایت در کشور در حال فروش کالای قاچاق هستند که به‌زودی با هماهنگی دادستانی با این موارد برخورد شده و آرامش در بازار لوازم‌خانگی ایجاد خواهد شد.

علیرضا رحمان نژاد گفت: سامانه هماهنگ در دسترس عموم تولید کنندگان است و این سامانه با آدرس www.hstsm.ir در اختیار کسانی است تا در خصوص مشکلات واحد های تولیدی صنعتی و معدنی خود با دستگاه ها به راحتی ارتباط گرفته و به سرعت موانع تولیدی خود را مطرح و رفع کنند.

افتخاری از اجرای طرح کلان آموزش قرآن و عترت برای خانواده بزرگ کمیته امداد خبر داد.

صادق خلیلیان گفت: با تغییر الگوی کشت پاییز در سال زراعی جاری موفق شدیم رکورد بالاترین میزان خرید گندم به خوزستان اختصاص یابد.

مسعود عزیزی با بیان اینکه دریافت تاییدیه استحکام بنا از سازمان نوسازی مدارس خراسان شمالی، یکی از آیتم های مورد توجه و ضروری برای مدارس غیردولتی استان است، گفت: از مجموع این مدارس 90 درصد مدارس تاییدیه استحکام بنا را از سازمان نوسازی مدارس استان دریافت کردند.

فرشاد گرگیج گفت: اگر شهروندان از طرح اینترنت فیبر نوری استقبال خوبی نشان دهند به زودی شاهد فعال‌سازی مجدد سایت مخابراتی در شهرستان خواهیم بود.

فرشید فلاح گفت: آیین تکریم عالم حی حجت الاسلام و المسلمین شاهچراغی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد فردا پنجشنبه برگزار خواهد شد.

چندی پیش تخریب برخی درختان در باغستان سنتی قزوین که به منظور تکمیل پل امام‌رضا (ع) و اتصال بلوار جمهوری اسلامی به بلوار آیت الله ابوترابی انجام گرفته بود، بازتاب و حواشی گسترده‌ای پیدا کرد؛ منتقدان به تخریب باغستان معتقد هستند که این اقدام شهرداری خلاف قانون انجام شده است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان وبلوچستان از ثبت نام سه هزار و 324 نفر برای آزمون های ورود به حرفه ورود به حرفه در محدوده شهرهای تحت پوشش این اداره کل خبر داد.

«زبیرو دادا» وزیر مشاور در امور خارجه نیجریه روز چهارشنبه (18 خرداد 1401) با محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کرد.

رئیس و معاون ریالی شعبه دانشگاه بانک ملی به دلیل اهمال در کار و بی توجهی به امور برکنار شدند.

همزمان با سالروز ولادت امام رضا (ع)، ایستگاه شهدای 17 شهریور در خط 7 مترو تهران به بهره برداری خواهد رسید و این یکصد و چهل و سومین ایستگاه شبکه خطوط مترو پایتخت است که در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

محمدرضا کمساری گفت: بیش از سی غرفه از این بازارچه در اختیار اداره کل اوقاف است و یا باید این سازمان غرفه ها را واگذار کند تا احیا شوند و یا اینکه اداره کل اوقاف نسبت به احیا آنها اقدام کند.

مراسم گرامیداشت چهلمین روز درگذشت نادر طالب‌زاده، فردا پنجشنبه، 19 خرداد ماه در بهشت زهرا (س) برگزار می شود.

استاندار چهارمحال‌و‌بختیاری از سفر ریاست جمهور و تعدادی از وزرای دولت سیزدهم به این استان خبر داد.