شنبه 14 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست با بیان اینکه دستگاه ها و نهادهای متولی به وظایف خود در قبال قانون هوای پاک را انجام ندادند، گفت: دستگاه ها و نهادها کمتر از 10 درصد قانون هوای پاک را اجرا کردند.

زهرا کریمی گفت: زنگ خطر آمار بالای تجرد در جامعه به صدا درآمده و اگر امروز برای پیشگیری از کاهش جمعیت و حفظ بنیان خانواده تلاش نکنیم، در آینده باید هزینه های سرسام آوری برای جامعه سالمند کشور صرف کنیم.

دانیال اسماعیلیفر به صورت رسمی به پرسپولیس پیوست.

سخنگوی جنبش فتح شایعه منتشر شده در برخی شبکه‌های اجتماعی درباره فوت «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین را تکذیب کرد.

هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر ضرورت امر شفافیت، برخی از مواد مصوب طرح «شفافیت آرا» را با سیاست های کلی نظام مغایر دانست.

نقی سیاهکالی مرادی با تاکید بر نقش معلمان در رشد و تعالی دانش‌آموزان گفت: از حدود 130 هزار دانش‌آموز ابتدایی استان قزوین 94 هزار نفر در جشنواره جابربن حیان شرکت کردند.

محمد بهمن گفت: تعداد شرکتهای استان کرمانشاه در بازار سرمایه نسبت به مجموع شرکت‌های بازار سرمایه در سطح کشور بسیار پایین است.

رئیس مجلس با تسلیت سانحه تلخ خروج قطار مسافربری مسیر مشهد به یزد از ریل، به کمیسیون عمران برای بررسی ابعاد این سانحه ماموریت داد.

سایت تیراندازی با کمان آسیا به تمجید از دوره داوری ایران پرداخت.

وزیر کشور با بیان اینکه کمیسیون بررسی سوانح راه‌آهن در محل حادثه قطار در طبس تشکیل شده، تاکید کرد: علت دقیق حادثه و مقصران و متخلفان آن پس از بررسی‌های دقیق اعلام خواهد شد.

مراسم ترحیم مرحوم حجت‌الاسلام سیدمحمود دعایی نماینده فقید ولی‌فقیه در موسسه اطلاعات ظهر امروز چهارشنبه 18 خرداد برگزار شد.

سرود «سلام فرمانده» با حضور دهه نودی ها، نوجوانان و خانواده های آنها در میدان جمهوری کرج بازخوانی شد.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز 188 بیمار جدید مبتلا به کووید 19 در کشور شناسایی و از این بیماران، 36 مورد بستری و 3 بیمار جان باختند.

قیمت فروش دلار امروز 17 خردادماه در صرافی‌های بانکی با 284 تومان افزایش نسبت به روز گذشته 26 هزار و 826 تومان شد و سکه طرح جدید هم با 160 هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته به 14 میلیون و 920 هزار تومان رسید.

رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی با بیان اینکه مقدار شهریه مدارس غیردولتی را تا هفته بعد اعلام می‌کنیم، گفت: سه محدوده را برای تعیین شهریه مدارس غیردولتی مشخص و سه نوع شهریه پایین، متوسط و بالا را اعلام خواهیم کرد.

داروخانه شهر ارمغانخانه با اینکه وظیفه ارائه دارو به بیماران بخش قره‌پشتلو را دارد اما گویا در تهیه و ارائه دارو به بیماران عاجز است.