شنبه 14 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

نخست وزیر عراق با اشاره به اینکه بدهی گازی کشورش به ایران به دولت های قبلی بازمی گردد تاکید کرد: برادران ما در جمهوری اسلامی ایران قول داده اند که مشکل صادرات گاز به عراق را حل کنند.

سردار الهی از کشف 27 میلیارد کالای قاچاق در سطح استان لرستان خبر داد.

عضو شورای نگهبان، برخی جزئیات دیدار اخیرش با رهبر کاتولیک‌های جهان را تشریح کرد.

بیرانوند گفت: دانشجویان جهادی لرستان به 300 بیمار مناطق محروم خدمات درمانی ارائه دادند.

عباسعلی ابراهیمی از برگزاری کنگره بین‌المللی غدیر و ترویج فرهنگ نهج‌البلاغه در 27 مهر ماه امسال با حضور اندیشمندان و متفکران اسلامی از کشورهای مختلف جهان در ساری خبر داد.

رانندگان کامیون ها در شهر سئول درخواست افزایش نرخ کرایه به دلیل گرانی قیمت سوخت را مطالبه کردند.

رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صمت با اشاره به پیشرفت‌های سامانه جامع تجارت ابزار امیدواری کرد تا در ماه‌های آینده خلأهای باقی‌مانده در استفاده جامع از این سامانه با همکاری سایر دستگاه‌ها مرتفع شود.

وزیر بهداشت در تماسی تلفنی با رئیس اورژانس کشور بر لزوم خدمت‌رسانی فوری به مصدومین حادثه خروج قطار طبس یزد تاکید کرد.

حمیدی با اشاره به اینکه اقبال سرمایه گذاران بومی منطقه برای رونق ساخت و ساز در شهر بجنورد کاهش پیدا کرده است، گفت: براین اساس نیازمند بازنگری در طرح و مصوباتی هستیم که مانع جدی در راه پیشرفت شهر در طبقات محسوب می شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری درخصوص ساعات کار ادارات در استان، گفت: از این به بعد ساعت کار ادارات در این استان از 6/30 تا 13/30 برای بهبود کیفیت خدمت‌گذاری به مردم است، همچنین جلسات در ابتدای صبح برگزار شود تا مردم پشت درهای بسته منتظر نمانند.

سید جلال موسوی گفت: نانوایی‌های یارانه ای مناطق شهری و روستایی استان در راستای اجرای طرح توزیع عادلانه یارانه ها به کارتخوان های هوشمند تجهیز شدند.

روستاهای بالادست هزارجریب گلوگاه، همان‌جایی است که هنوز بوی نم و کاهگل از خانه‌های قدیمی‌اش به استشمام می‌رسد و بهار از لابه لای بوته‌های نمناک باغچه شکوفه می‌زند.

رحیمی گفت: تاکنون تعداد فوتی‌ها حدود 17 نفر گزارش شده اما به علت اینکه نیروهای امداد و نجات در حال بررسی قسمت‌های دیگر واگن هستند، ممکن است این تعداد افزایش یابد.

بهرام بیباک با بیان اینکه قطعا پویایی یک جامعه وابسته به نیروی جوان است، ادامه داد: اما با ادامه این روند جامعه ما از جوانی خارج خواهد شد، بنابراین تمامی مسئولان و مردم نسبت باید رسالت خود را جهت پیشگیری از پیری جمعیت انجام دهند.

عبدالصادق نجفی گفت: در راستای رفاه حال ساکنین منظریه و اوقات فراغت جوانان و نوجوانان 3 مکان ورزشی توسط شهرداری در حال آماده‌سازی است.

به همت جهادگران سازمان تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، خدمت رسانی به عشایر مناطق محروم شهرستان کوهرنگ آغاز شد.