شنبه 14 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

هر ساله در آغاز فصل تابستان اجاره نشین‌ها با کوله باری از جمله افزایش اجاره بهاء مواجه هستند.

مکتب سیاسی امام خمینی (ره) نقشه راه، استمرار و عامل ماندگاری و پیشرفت نظام اسلامی است.

غلامرضا محمدی گفت: یکی از مهم ترین اهداف اصلی ایجاد مراکز مشاوره ای شمیم پیشگیری از آسیب های وارد بر خانواده ها است که به این منظور 14 مشاور و روانشناس به صورت فردی، گروهی و کارگاهی خدمات روانشناسی ارائه می دهند.

وزیر کار گفت: مراحل پایانی فرآیند قانونی تصویب الحاق ایران به مقاوله‌نامه 155 و اصلاحات 1986 اساس‌نامه سازمان بین‌المللی کار در حال سپری‌شدن است و طی ماه‌های آینده اعلام خواهد شد.

مینا غلامی گفت: فقر برنامه‌های فرهنگی، آموزشی و مهارتیِ اوقات فراغت در البرز بیداد می‌کند و اگر ما امروز برای غنی‌سازی سرگرمی کودکان و نوجوانان هزینه نکنیم باید در آینده برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه هزینه کنیم.

31 هزار بسته کمک معیشتی صبح امروز توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) بسته بندی و به مناطق محروم کشور ارسال شد.

بازنشستگان تامین اجتماعی استان کرمان به عدم اجرای قانون شورای عالی کار مبنی بر اعمال حق 37 درصدی افزایش حقوق به اضافه 550 هزارتومان که توسط هیئت وزیران به 10 درصد کاهش یافته است در مقابل استانداری کرمان معترض و متحصن شدند.

جوکار نماینده مردم یزد, اشکذر در مجلس گفت: امدادرسانی به حادثه دیدگان قطار مشهد - یزد در حال انجام است و باید تدابیری اندیشیده شود تا چنین حوادث دلخراشی رخ ندهد.

وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت راه آهن برای بازدید از سانحه راه آهن طبس، از محل حادثه بازدید کرد.

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: طرح پیش نویس قطعنامه علیه ایران در شورای حکام یک حرکت سیاسی و در راستای سیاست فشار حداکثری است و اهداف اصلی آن و همچنین پشتیبانی و راهبری آن با رژیم صهیونیستی است.

آژانس برای بار چندم اثبات کرد که به جای اینکه سازمان فنی باشد تبدیل به سازمانی سیاسی شده است.

سرپرست شرکت گاز استان اصفهان گفت: پیگیری و اجرای 17 پروژه بزرگ گازرسانی در سطح استان در سال جاری در دستور کار شرکت گاز استان اصفهان قرار گرفت.

قنادباشی گفت: متاسفانه عملکرد آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در قبال ایران، بیش از آنکه فنی باشد، سیاسی است.

دست‌اندرکاران و کارگزاران حج کشور صبح امروز با رهبر انقلاب دیدار کردند.

با توجه به واقعی‌شدن درآمد فعالان صنفی درپی ساماندهی دستگاه‌های کارتخوان، مالیات‌های افراد افزایشی قابل توجه داشته و سازمان امور مالیاتی برای حمایت از مؤدیان ضرایب مالیاتی را نصف و سقف سه‌برابری را برای افزایش مالیات‌ها تعیین کرد که باید عملیاتی شود.

نماینده فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت در مجلس ضمن محکومیت فیلم ضدایرانی عنکبوت مقدس، خواستار افشای چهره سلبریتی‌هایی شد که با امکانات جمهوری اسلامی رشد کرده و اکنون به ارزش‌های ملت دهن کجی می‌کنند.