شنبه 14 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

محی‌الدینی شهردار یزد با اشاره به وقوع حادثه قطار مشهد یزد گفت: با توجه به ارتباط بخش‌های مختلف شهرداری با این حادثه، تمامی بخش‌های امدادی و اجرایی مرتبط در شهرداری به حالت آماده باش کامل درآمدند.

ثبت نام اکران‌های مردمی فیلم سینمایی «هناس» از سه شنبه 17 خرداد از طریق سایت اکران مردمی به آدرس ekranmardomi.ir آغاز شده است.

براساس اعلام اورژانش یزد تعداد فوتی های حادثه خروج قطار مشهد یزد به 17نفر رسیده است.

معاون دفتر توسعه پایدار آبفا قم با اشاره به اینکه ما نمی گوییم مردم قم کم آب مصرف کنند بلکه به اندازه نیاز خود آب را درست مصرف کنند کنند: با استفاده از روش هایی مانند استفاده از سردوش های کاهنده، سایبان برای کولر آبی و دیگر روش ها در مصرف آب صرفه جویی شود تا آب بهای پرداختی نیز کاهش پیدا کند.

سخنگوی دولت گفت: بنا بر پیشنهاد وزارت نیرو تصویب شد که از 21 خرداد تا تاریخ 3 شهریور ساعت کاری ادارات به 7 صبح تا 13:30 دقیقه تغییر کند.

معاون وزیر صمت در نامه ای به مدیرعامل بورس کالا، اعلام کرد که عرضه خودرو در بورس کالا مغایرمصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در بازدید از یکان های مستقر در جزایر کشورمان در خلیج فارس وضعیت آمادگی، توان رزم و روحیه سلحشوری رزمندگان سپاه را مطلوب دانست.

شراهی گفت: پرونده 15 اثر تاریخی - فرهنگی غیرمنقول استان مرکزی برای ثبت در فهرست آثار ملی کشور، تهیه و مستندسازی شده است.

یک کارخانه چوب در شمال اراضی اشغالی و یک غذاخوری نظامیان رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی دچار حریق شد.

یک ایرانی رییس کمیته فنی رقابت های شمشیربازی قهرمانی آسیا شد.

معاون امور گمرکی گمرک با اشاره به کاهش سود بازرگانی طبقات مختلف کالایی، گفت: تقلیل دادن «حقوق گمرکی» مواد اولیه، واسطه‌ای، قطعات و ماشین آلات خطوط تولید نیاز به مصوبه مجلس دارد.

جلسه رئیس فدراسیون اسکیت با بازیکنان و کادرفنی تیم ملی هاکی روی یخ برگزار شد.

رئیس جمهور با اشاره به برخی گلایه‌های مردمی نسبت به دهک‌بندی‌ها برای پرداخت یارانه، از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواست دهک‌بندی‌ها مورد بررسی قرار گیرند و تاکید کرد که در این زمینه باید به عدالت عمل کرد.

بهزاد برارزاده از وجود احتمالی 10 الی 12 هزار انشعاب غیرمجاز در سراسر مازندران خبر داد.

یاسر پور ابراهیمی نماینده بانک سپه در اجرای طرح هوشمندی سازی یارانه نان و آرد گفت: برای اجرای این طرح قرار است در سراسر کشور 80 هزار دستگاه پوز در نانوایی ها استفاده شود که در استان کرمان نیز از این تعداد 2 هزار و 700 دستگاه پوز در سهمیه دیده شده بود که طبق آخرین آماری که از سازمان غله گرفته شده است 400 دستگاه کاهش داشته و به تعداد 2 هزار و 320 عدد رسیده است.

مهدی سعادتی از تشکیل کمیته حقیقت‌یاب با حضور تمام وزرای اقتصادی، سازمان های نظارتی و قوه قضائیه در حوزه مشکلات سهام عدالت در هفته آینده خبر داد.