یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

وزیر اطلاعات با حضور در قرارگاه قدس جنوب شرق کشور با فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران دیدار و گفت‌وگو کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه اعلام کرد: جزایر سه‌گانه قلمرو ابدی ایران سرافراز در قلب خلیج همیشه فارس و چشم و چراغ وطن هستند.

امیر علی حیدر امیری، تحلیل‌گر مسائل سیاسی و بین الملل به تبیین بخشی از بیانات امروز مقام معظم رهبری پرداخت.

مراسم سی وسومین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران این مراسم روز شنبه 14خرداد از ساعت 18 الی 20 در مصلی تبریز برگزارشد.

سید محمد هاتفی رئیس تعزیرات جکومتی مهریز، از کشف تقریبا 100 تن شکر احتکار شده طی اقدام اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان سپاه در حوزه این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام حجت الله فاضلی با بیان اینکه امام (ره) یک شخصیت تاریخ‌ساز بودند، گفت: ایشان الگوی کاملی برای مسلمانان و نیز غیر مسلمانان است چرا که وی یک مصلح بود.

قنبرعلی احمدی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی مال مردم است و باید قدر مردم را بدانیم، گفت: مسئولان باید خالصانه و دلسوزانه در خدمت مردم باشند.

رضا نیکنام با اشاره به اینکه شخصیت کاریزماتیک امام خمینی (ره) موجب سرنگونی رژیم پهلوی شده است گفت: آیت‌الله خامنه‌ای هیچگاه از اصول انقلابی عقب‌نشینی نکرد.

کارشناس مسائل سیاسی با بیان این استقلال کشور در طی 43 سال گذشته حفظ شده است، گفت: شایسته‌سالاری راه‌حل غلبه بر بحران‌های کشور است.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در سی و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) گفت: بیانات مقام معظم رهبری مبتنی بود بر همان جهاد تبیینی که در یکی دو سال اخیر ایشان تاکید و تکرار بر روی این موضوع دارند.

زلزله 4.2 ریشتری غرب استان گلستان در نقاط مختلف این استان را لرزاند، تاکنون گزارشی از خسارتها و تلفات احتمالی دریافت نشده است.

ظاهرا برخی از جریانات پیرامون باشگاه پرسپولیس سبب شده تا وضعیت نقل و انتقالات این باشگاه پیچیده شود.

زلزله 4.2 ریشتری غرب استان گلستان در نقاط مختلف این استان را لرزاند، تاکنون گزارشی از خسارتها و تلفات احتمالی دریافت نشده است.

وزیر اقتصاد در اجلاس سالانه بانک توسعه اسلامی در مصر از تعامل با کشورهای اسلامی و مقاوم سازی اقتصاد به عنوان دو اولویت مهم ایران عنوان کرد.

مهدی پیرجهان موفق شد عنوان قهرمانی رقابت ماده 400متر مانع رقابت‌های بین المللی دو و میدانی ترکیه را به دست آورد.

در ادامه رقابتهای سامبو قهرمانی آسیا دو سامبوکار ایران برنزی شدند.