یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

باشگاه پرسپولیس اطلاعیه‌ای را خطاب به هواداران این تیم منتشر کرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال پیامی را در خصوص جدایی مجیدی از این تیم منتشر کرد.

امام جمعه موقت تهران در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) با اشاره به اینکه حضور مردم در این مراسم مانور ولایت مداری است، گفت: تجلیل از امام خمینی (ره) تکریم از خادمان دین و ارزشهای اسلامی است.

محمد رضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در مصلی بجنورد گفت: توصیه های مقام معظم رهبری به حفظ انسجام و ایمانی است که باعث پایداری نظام شده است.

شهر تبریز از شهرهای فوتبال‌خیز کشور دارای ورزشگاه‌های متعددی است ولی متاسفانه در سال‌های گذشته بسیاری از این ورزشگاه‌ها از جریان خدمت‌رسانی به جامعه ورزشی خارج شده است.

حجت الاسلام رضا نوری گفت: بیانات مقام معظم رهبری در صبح امروز، بیانگر این موضوع بود که اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران روز به روز افزایش پیدا کرده است و امروز تبدیل به درختی تناور شده که می تواند در برابر زیاده خواهی ها دوام بیاورد.

سرمربی تیم فوتبال زیر 23 سال ایران گفت: تیم ترکمنستان را خیلی خوب آنالیز کرده بودیم و در نیم ساعت اول همه چیز طبق آنچه که پیش‌بینی کرده بودیم پیش رفت.

دیدار تیم فوتبال زیر 23 سال ایران با ترکمنستان با شکست ایرانی‌ها خاتمه یافت.

سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال به تیم الاتحاد کلبای امارات پیوست.

حجت السلام حسن رضایی گفت: مبنای تفکر امام راحل اصرار و تاکید بر اسلام ناب محمدی است که در مقابل آن اسلام آمریکایی وجود داشت.

رجب طیب اردوغان بخش‌های شمالی خاک سوریه را «منطقه امن ترکیه» خواند و گفت که نمی‌خواهد کسی در آنجا برای این کشور مزاحمت ایجاد کند.

جهت خرید کتاب کمک درسی مناسب برای هر مقطعی نیاز است که متوجه شوید ضعف فرزند شما در چه زمینه‌ای است؛ اغلب اوقات یک دانش آموز تمرکز حواس کافی نداشته یا قدرت تجزیه و تحلیل او از مسائل کتب درسی‌اش کم است.

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین اتریش هشدار داد که قعطنامه احتمالی روز دوشنبه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی علیه ایران، چشم انداز تکمیل موفقیت آمیز گفت‌وگوهای وین برای احیای برجام را مبهم‌تر خواهد کرد.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان معتقد است که تمرین مشترک تیم های جوانان و بزرگسالان سبب بالا رفتن انگیزه کشتی گیران جوان و آینده‌دار می شود.

مسابقات اوزان 57 و 125 کیلوگرم رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام تورلیخانوف بعنوان رنکینگ اتحادیه جهانی امروز (شنبه) در شهر آلماتی قزاقستان برگزار شد و در پایان نمایندگان کشورمان به یک مدال طلا و یک مدال نقره دست یافتند.

مهرداد راشدی و حسین احدی داوران بین‌المللی کانوپولو ایران در کاپ آلمان قضاوت می‌کنند.