یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

تاکنون تعدادی از کارگردانان کشورمان، داستان زندگی امام‌خمینی (ره) را روایت کردند؛ برخی شخصیت سیاسی امام و عده‌ای دیگر ویژگی‌های اخلاقی‌اش را مورد توجه قرار دادند.

بر اساس آمار مدیریت شبکه برق کشور، تامین برق تاکنون بدون هیچ مشکلی به همه مشترکان خانگی، صنعتی و کشاورزی انجام شده و شبکه برق کشور در شرایط پایدار قرار دارد.

یک تحلیلگر صهیونیست نوشت که جنبش حماس جنگ روانی علیه نهادهای امنیتی و سیاسی اسرائیلی به راه انداخته است.

علی قلی زاده در جریان تمرین شب گذشته تیم ملی فوتبال کشورمان که در زمین باشگاه السد برگزار شد، آسیب دید.

سردار غلامحسین محمدی اصل به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: کلام رهبری امروز این است که جوانان امروز کمتر از جوانان دوران دفاع مقدس نیستند و این را ما از نزدیک و در جبهه های مختلف لمس کرده ایم.

بیمارستان صحرایی در منطقه میرجاوه و شمال سیستان وبلوچستان با حضور 40 پزشک عمومی و متخصص و با هدف ارائه خدمات بهداشتی درمانی رایگان راه اندازی شد.

سردار کشکولی با اشاره به گام مهم تمام خمینی (ره) در تشکیل حکومت دینی گفت: امام خمینی (ره) مقاومت و ایستادگی را پایه گذاری کرد.

حجت الاسلام جواد فاطمی نسب گفت: مسئولین بدانند که کم کاری، مماشات، ضعف در مدیریت و عدم توجه به وظایف بر خلاف راه امام و منظومه فکری امامین انقلاب است و رمز سعادتمندی ما در تبعیت از مقام معظم رهبری و در خدمت به مردم و کسب رضایت آنها است.

محمدحسن قدیری ابیانه تحلیلگر سیاسی گفت: سخنرانی ها و مواضع مقام معظم رهبری در رابطه با بنیانگذار انقلاب اسلامی در کنار سخنان مکتوب امام خمینی (ره) بهترین روش برای شناخت دقیق و صحیح از ابعاد وجود امام (ره) است.

رشیدی گفت: امام خمینی (ره) با حضور تشریفاتی مردم و حضور واقعی و عاملیت مردم تفاوت قائل بودند.

هر دو نماینده تبریز در هفته دوازدهم لیگ دسته سه فوتبال کشور مقابل حریفان خود شکست خوردند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس خاطرنشان کرد: برای مثال؛ در نگاه امام (ره) علم و اقتصاد هیچ‌گونه تضادی با اقتدار و قوه‌قاهره مقابل دشمن ندارد.

یکی از گروه‌هایی که فرصت درک بهتر امام راحل (ره) را یافته‌اند و می‌توانند روایتگر دقیق شخصیت ایشان باشند، محافظان بیت امام (ره) هستند و از این گروه تعدای از تبریزی ها نیز حضور داشتند.

علی نجفی گفت: امام حرکت خود را قیام برای خدا نامید و خداوند نیز به این قیام برکت داد و دل‌های مردم را همراه با امام کرد تا جایی که یک ملت به تنهایی در برابر ابرقدرت‌هایی که نمی‌خواستند انقلاب به نتیجه برسد بپاخواست و با خلق حماسه‌هایی مانند پانزده خرداد در برابر خواست دشمنان ایستاد و موفق نیز شد.

وزیر اسبق خارجه کشور با بیان اینکه امام خمینی (ره) در راه توجه به مردم با کسی تعارف نداشت گفت: صداقت و به فکر امت بودن، از رموز ماندگاری امام راحل بود.

سرود "سلام فرمانده" با حضور خیل عظیم دهه هشتادی ها و دهه نودی های کرمانشاه در محوطه تاریخی طاقبستان برگزار شد.