یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

سیدرسول منفرد "ما می توانیم" را معنایی از استقلال قلمداد کرد و گفت: این مهم‌ترین ویژگی است که از سوی انقلاب اسلامی به جامعه ما اهدا شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه امام خمینی اهل سازش نبود و معتقد به رسیدگی به مستضعفین و مقابله با مفاسد بود، گفت: امروزه جریانات متفاوتی توسط استکبار ساماندهی شده که یا شخصیت امام را تخریب کنند یا شخصیت و مکتب وی را تحریف کنند که در عملیات تحریف کسانی پرچمدار هستند که زمانی کنار امام بودند.

زهرا مطهر گفت: حضرت امام با الگو قرار دادن زندگی ساده و نورانی معصومین (ع) یک زندگی واقعاً زاهدانه و بی آلایش داشتند، که این ساده زیستی باید سرمشقی برای نسل جدید به ویژه زوجین در خانواده ها باشد.

دبیر شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز از صراحت و صداقت به عنوان درس های ماندگار امام خمینی (ره) نام برد و گفت: امروز جهان اسلام در سایه قدرت ایران اسلامی برابر مستکبران ایستاده است.

عادت واره ادراک شخص از جهان اجتماعی اطراف خود و واکنش شخص به آن را سازماندهی می‌کند، رفتارش را می‌سازد، ارزیابی‌اش از جهان پیرامونی را برایش شکل می‌دهد و رفتار وی را می‌سازد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز از یک‌طرفه شدن محور کرج - چالوس خبر داد.

متن قرارداد ساغلام و بودجه باشگاه برای فصل آتی به منظور بررسی و تایید به هیات مدیره باشگاه ارسال شد.

نمایندگان مجلس به منظور کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی طرح دوفوریتی را ارائه کردند که براساس آن موجرانی که از قانون پیروی کنند تسهیلات مسکن با بازپرداخت آسان‌تر و موجرانی که سقف افزایش اجاره را رعایت نکنند با مالیات مضاعف روبه‌رو خواهند شد.

تیم والیبال ساحلی زیر 19 سال ایران با شکست تیم چین به دیدار نهایی رقابت‌های قهرمانی پسران آسیا راه یافت.

بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان در حاشیه اردوی‌شان در کشور قطر به اظهارنظر درباره شرایط موجود پرداختند.

تیم ملی جودوی سوریه برای برگزاری اردوی مشترک یک هفته‌ای با ملی‌پوشان ایران امشب وارد تهران خواهد شد.

خوزستان رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از پایان ماموریت نیروهای این سازمان در محل حادثه متروپل آبادان بعد از 13 روز فعالیت شبانه‌روزی خبر داد.

تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران پیش از آغاز رقابت‌های قهرمانی آسیا در دیداری دوستانه و تدارکاتی به مصاف تایلند رفت.

منصور الهی کارشناس مسائل سیاسی گفت: قیام 15 خرداد از نقش و جایگاه روحانیت شیعه در جامعه ایران و پیروی مردم از آنها ناشی می شود.

مرتضی آقا تهرانی گفت: در دوران غیبت ولیعصر (عج) همانگونه که با اوامر امام زمان اما و اگر ندارید برای ولایت فقیه نیز باید اینگونه باشید و در مسیری که نشان می دهد حرکت کنید.

روح الله متفکر آزاد گفت: حرف و عمل امام یکی بود و مواضعی که در موضوعات مختلف می گرفتند با امواج مختلف هیچ گاه تغییری پیدا نمی‌کرد.