دوشنبه 16 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

سخنگوی وزارت امور خارجه تصریح کرد: به هر اقدام غیرسازنده در شورای حکام پاسخ محکم و متناسب می‌دهیم و مسئولیت پیامدهای آن بر عهده آنهایی است که به شورای حکام و گزارش مدیرکل به عنوان اهرم فشار و ابزار بازی‌های سیاسی علیه ایران نگاه می‌کنند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام کرد مراسم گرامیداشت 14 و 15 خرداد یاد و خاطره بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران و شهدای پانزده خرداد در 900 شهر و مرکز استان برگزار خواهد شد.

رئیس حوزه هنری خوزستان گفت: اگر تفکر و ایدئولوژی این بازیگران تغییر کرده است؛ نمی توان پذیرفت که پس از بازگشت به ایران مجددا در تولیدات داخلی فعالیت کنند و اگر همچنان پایبند به چهارچوب های نظام اسلامی ایران هستند باید عذرخواهی کنند. این تناقضات باید بررسی و حل شود.

با گذشت 12 هفته از آغاز اکران فیلم سینمایی «موقعیت مهدی»، این فیلم سینمایی تاکنون فروش 14 میلیاردی در سینماها و اکران‌های سیار را به همراه داشته است.

شورای صدور پروانه ساخت در جلسه اخیر خود، با ساخت یک فیلم‌نامه سینمایی و 2 فیلم‌نامه غیر سینمایی داستانی موافقت کرد.

مسابقه جایزه بزرگ فریدونکنار را رکابزن استان آذربایجان شرقی تصاحب کرد.

اجتماع بزرگ سلام فرمانده با همخوانی شعر ترکی و با حضور دهه هشتادی و نودی های تبریز برگزار شد.

شهروندان تبریزی از مطالبات خود از دولت و رییس‌جمهور می گویند.

بابک مرادی از افزایش 20 درصدی اجاره بها خبر داد و گفت: این مصوبه به همه دفاتر مشاور املاک فعال در شهر کرمانشاه ابلاغ شده

محمدهادی صحرایی امام رضا (ع) برای ما از جایگاه والایی برخوردار است حالا یک عده ای معلوم الحال که هویت آنها برای ما مشخص است و برای اخذ امتیازاتی ممکن است دست به هر کاری بزنند بخواهند به این امام همام توهین کنند روی این مساله تعصب داریم و با هر ابزاری از جمله هنر، قلم و فکر و ایده در مقابل آنها می ایستیم.

روز دختر بهانه‌ای است تا پای درد و دل و دغدغه‌های دخترانی بنشینیم که این روزها در جامعه نقش پررنگی دارند.

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی گفت: شرایط روحی مساعدی نداریم اما سعی می‌کنیم با شرافت تمام لیگ را به اتمام برسانیم.

اسامی داوران هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال اعلام شد.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هواداران ما از این نایب قهرمانی در لیگ ناراحت شدند زیرا به قهرمانی عادت کرده بودند.

طبیعت زیبای لرستان مجموعه‌ای از مواهب خدادادی را در خود جای داده است.

به بهانه اجرای سرود «سلام فرمانده» در این اجتماع حاضر شدیم تا حس و حال واقعی این نوجوانان دهه‌نودی را از زبان خودشان جویا شویم.