دوشنبه 16 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

مفید اسماعیلی گفت: با پیگیری ها و بازدیدهای انجام شده، شهردار قول داد تا پایان سال جاری 70درصد از مشکل زباله قائم شهر با راه اندازی تصفیه خانه و خط پردازش برطرف شود و معضل 50 ساله قائم شهر برطرف شود.

محمدباقر محمدی‌لائینی تبیین شخصیت امام راحل و حراست از انقلاب را از مصادیق جهاد تبیین دانست و گفت: امام خمینی (ره) ریشه‌های افول قدرت اسلام را شناخت و آنرا مورد هدف قرار داد.

احمد ثلاثی از بذرپاشی چمن ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر تا اواسط هفته آینده خبر داد.

بخشدار مرکزی گچساران ازنابودی دو هکتار از مراتع روبروی کشتارگاه دام این شهرستان در یک فقره آتش سوزی خبرداد.

آیت الله عباس کعبی در واکنش به حادثه متروپل گفت: سرانجام مسابقه قدرت بر پایه حرص و فساد، تباهی می باشد که همان مثال قارون را تداعی می‌کند؛ عبرت سیاسی این حادثه نیز لزوم نظارت پیشگیرانه است و همچنین از نظر حقوقی اصلاح قوانین فساد خیز را یادآور می‌شود.

کریمی بابیان اینکه نباید تصور شود اقوام؛ مصرف تبلیغاتی و سیاسی دارند، گفت: شهروند درجه یک و دو نداریم و نباید بین اقوام خط‌کشی کنیم‌.

دیدار تیم‌های فوتبال زیر 23 سال ایران و قطر با نتیجه تساوی خاتمه یافت.

علیرضا خالقی مسئول موکب پایگاه شهید منتظری مسجد ولی عصر (عج) شهر کرمان گفت: به صورت خودجوش در این پویش و اجتماع سلام فرمانده شرکت کرده و اینکه به عشق امام زمان (عج) جمع شده ایم و از اینکه ما هم در سپاه حضرت بقیه الله (عج) هستیم، احساس خوبی داریم.

صادق خلیلیان با تاکید بر ادامه جست و جو و آواربرداری تا پیدا شدن آخرین مفقودی و جانباخته حادثه متروپل گفت: در 24 ساعته آینده تکلیف پیکر افراد زیر آوار مانده مشخص خواهد شد.

تمرین تیم ملی فوتبال پیش از سفر به قطر امروز در کمپ تیم‌های ملی برگزار شد.

در ادامه تنش بین آنکارا و آتن، رئیس جمهور ترکیه از قطع هرگونه مذاکره با یونان خبر داد.

نیروهای عراقی 50 داعشی را از گروه موسوم به «قوات سوریا الدیمقراطیه» (قسد) تحویل گرفتند.

معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از توقف 5 ساعته پروازِ فرودگاه‌های پایانه هوایی مهرآباد به مناسبت برگزاری سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) در روز 14 خرداد خبر داد.

پس از موافقت اتحادیه اروپا با ممنوعیت جزئی و مرحله ای خرید نفت روسیه و پایان قرنطینه شانگهای، قیمت نفت در معاملات امروز افزایش یافت.

ارتباط تلفنی حمید نوری با خانواده، حدود یک ماه است که قطع شده و اعضای خانواده وی همچنان در نگرانی به سر می‌برند.

سخنگوی ریاست جمهوری روسیه درباره زمان دیدار میان رئیس جمهور روسیه و اوکراین توضیح داد.