دوشنبه 16 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

سخنگوی وزارت امور خارجه خطاب به آمریکا و سه کشور اروپایی گفت: یا می‌توانید گزینه دیپلماسی را دنبال کرده و یا در جهت مخالف اقدام کنید، ما برای هر دو آماده‌ایم.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: لیستی با مضمون اعلام تعداد ساختمان‌های ناایمن و بیان جزئیات آن توسط سازمان آتش نشانی منتشر نشده است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به نقش روحانیت در انقلاب، گفت: شناساندن نقش و جایگاه روحانیت می‌تواند بسیاری از توطئه‌ها و هجمه‌های روانی و رسانه‌ای دشمن را خنثی و واقعیات را برابر دیدگان افکار عمومی قرار دهد.

فرمانده سپاه خوزستان با حضور در منزل خانواده‌های جانباختگان حادثه متروپل آبادان از آنان دلجویی کرد.

پاپ فرانسیس در پاسخ به پیام رهبر انقلاب گفت: «سلام مرا به رهبر انقلاب اسلامی ایران و مراجع و بزرگان دینی ایران برسانید؛ ما هم مطالبی که رهبر انقلاب اسلامی می‌گویند را قبول داریم»

سخنگوی شهردار تهران گفت: علیرضا زاکانی دستور افزایش حقوق نیروهای قراردادی شهرداری تهران بر اساس قانون کار را صادر کرد.

آیت‌الله رئیسی در اجرای ماده (2) قانون تاسیس و نحوه اداره کتابخانه‌های عمومی کشور و بنا به پیشنهاد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اعضای «هیات امنای کتابخانه‌های عمومی کشور» را منصوب کرد.

جمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان برای حضور در کلاس مربیگریHIGH LEVEL COACHING COURSE برگزیده شد.

رودی ژستد با پایان فصل از استقلال جدا شد.

مربی و بازیکن تیم امید بعد از تساوی برابر قطر در نخستین بازی فوتبال زیر 23 سال قهرمانی آسیا صحبت کردند.

منطقه تفریحی گاوازنگ زنجان به حال خود رها شده و هیچ دستگاهی، تولی‌گری و مدیریت آن را بر عهده نمی‌گیرد و این در حالی است که چنین مجموعه‌ای به عنوان یک ظرفیت در حال استهلاک است.

رئیس جمهور تصریح کرد: دولت مردمی مصمم است برای ایران قوی، بسترهای لازم برای شکوفایی هر چه بیشتر استعدادهای دختران این سرزمین، در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، ورزشی و سایر عرصه‌ها فراهم شود.

مدیر رسانه‌ای تیم ملی توضیحاتی را در خصوص شرایط برگزاری اردو در قطر، لغو اردوی کانادا و همچنین سفر به کشور اروگوئه ارائه کرد.

مراسم قرعه کشتی 7 وزن نخست، رقابت های کشتی فرنگی جام بولات تورلیخانوف قزاقستان و رنکنیگ اتحادیه جهانی عصر امروز در شهر آلماتی برگزار شد.

شریفی مدیر حج و زیارت یزد از اعزام یک هزار و 680 نفر از استان یزد در قالب 14 کاروان به حج تمتع در سال جاری خبر داد.

نوجوانان و جوانان کرمانی که عصر امروز در اجتماع «سلام فرمانده» شرکت کرده بودند، دلیل حضور خود را عشق به امام زمان (عج) عنوان کردند.