دوشنبه 16 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور به مناسبت روز دختر به خبرنگاران خانم یک شاخه گل هدیه داد.

نشست خبری هفته جهانی محیط زیست با حضور خبرنگاران در بندرعباس برگزار شد.

استاندار زنجان گفت: نظام اسلامی در حال گذر از راهبرد رفع تحریم به مقابله با تحریم است.

اجتهادی یکی از اولویت‌های جدی دولت سیزدهم برای جلوگیری از رسوب کالاها را سرعت بخشیدن به روند خروج کالاهای رسوبی مانده در بنادر دانست.

مسیر حدفاصل "سی‌سخت" و روستاهای حومه به سمت "کوخدان" که بارها از سوی سفیردنا مطالبه شده بود آسفالت شد.

نیازمند با بیان اینکه وام دار شدن برخی نمایندگان، انحرافی است که متاسفانه مدت مدیدی است شاهد آن هستیم، گفت: امیدوارم با تاکیدی که مقام معظم رهبری داشتند، شورای نگهبان در بند التزام عملی و اعتقادی به خوبی رصد کند، زیرا نماینده‌ای که مطالبه‌ی ولی امر خود را اجرا نکند، التزامی به قانون هم ندارد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنده از کشف و ضبط سلاح جنگی کلاشینکف و مقداری مهمات جنگی از یک قاچاقچی چوب در لنده خبرداد.

سردار عبدالله پور با اشاره به آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های محرومیت زدایی سپاه، شامل آبرسانی به 711 روستا، گفت: شرکت آب و فاضلاب گیلان باید مشکل قدیمی بودن نقشه‌ها را حل کند و از آنجایی که در بهترین فصل جهت انجام پروژه‌های عمرانی هستیم باید فرصت را غنیمت شمرده و نقشه مناطق سریعا آماده شود.

شیرمردی با بیان اینکه سازمان فائو قریب به دو سال ایران را در صدر تولید ضایعات کشاورزی قرار داده بود، گفت: 20 الی 25 درصد از محصولات کشاورزی ایران بر اثر عدم پرتو دهی به ضایعات تبدیل می شود.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به شعار سال، گفت: اقتصاد در سایه امنیت برقرار می شود و ما اعلام کرده ایم هر شخص یا سازمانی که سرمایه گذاری می‌کند امنیت را برای آن سرمایه گذار تامین می‌کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: دلیل اصلی که می‌شود گفت امام راحل در دل‌ها جا گرفته و قطعا به هیچ وجه هم بیرون نمی‌رود، شخصیت خدایی و غرق در عبودیت بودن امام راحل و عظیم‌الشان است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه امروز فرماندهی انتظامی در تراز قابل قبول جمهوری اسلامی قرار دارد، تصریح کرد: بهترین مدال کارکنان پلیس رضایت رهبری است.

فضل‌الله آذرفر به روش‌های دریافت "دامدار کارت" برای دریافت نهاده‌های دامی خبر داد.

امانی با اشاره به اینکه سومین اهدای عضو در سال جاری در استان انجام شد، گفت: روز گذشته اهدای عضو بیمار مرگ مغزی زندگی 4 نفر را نجات داد.

با راه‌اندازی کارخانه شیشه "آذر مینا‌جام" تربت‌جام معضل بیکاری در منطقه مرتفع می‌شود اما چرا وزیر، مدیر کل صمت و استاندار خراسان رضوی این مسئله را نادیده می‌گیرند؛ این در حالیست که با تخصیص و تأمین اعتبار برای خرید مواد اولیه کارخانه و راه‌اندازی این کارخانه بسیاری از مشکلات منطقه حل خواهد شد.

همزمان با اولین روز از دهه کرامت و سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر ویژه برنامه "دختر ماه" با حضور پر شور دختران به سن تکلیف رسیده شهر بندرعباس در مسجد جامع بندرعباس برگزار شد.