دوشنبه 16 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

مسیحی تازیانی با بیان اینکه ارتقاء فرهنگ عمومی و آشنایی مردم با اهداف و ماموریت های سازمان محیط زیست از برنامه های اصلی این سازمان می باشد گفت: سال گذشته در همین راستا 320 برنامه آموزشی با محوریت فرهنگ سازی و ارتقای مشارکت عمومی اجرا شد.

منتظری گفت: ارتحال امام فرصت خوبی برای بازخوانی و اندیشه ایشان است چرا که دچار یک حجاب معاصرت هستیم و از عظمت امام فاصله گرفته ایم و نیازمند این هستیم تا نوجوانان امام خمینی (ره) را بیش از گذشته بشناسیم.

سرهنگ شاپور احمدی گفت: نیروهای سپاه تا لحظه آخر در کنار مردم هستند و در تلاش هستیم تا روند آواربرداری از متروپل سریع‌تر انجام شود.

حضرت معصومه (س) الگوی مزین‌کننده جفرافیای فکر و اندیشه در جهان است و در طول تاریخ شخصیت های بزرگی محور حرکت های عظیمی بوده اند که یکی از برترین این افراد حضرت معصومه (س) است.

محمدمهدی فروردین رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی محمد بیداریان را به عنوان دبیر کمیته ورزشکاران منصوب کرد.

فاطمه محمدبیگی گفت: بدون شک دخالت در انتصابات آفت‌های بسیاری را به دنبال خواهد داشت که می‌تواند موجب کمرنگ شدن فعالیت نمایندگان در حوزه مطالبه‌گری و یا زمینه‌ساز فساد در سیستم‌ها شود.

قیمت فروش دلار امروز 11 خردادماه در صرافی‌های بانکی با 75 تومان افزایش نسبت به روز گذشته 26 هزار و 34 تومان شد و قیمت سکه طرح جدید با 350 هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته به 15 میلیون و 350 هزار تومان رسید.

حمید امانی همدانی گفت: سیستان و بلوچستان به دلیل قرار گرفتن در مسیر حمل و نقل ترانزیت بین المللی و افزایش ایمنی تردد کاربران جاده ای نیازمند توسعه هر چه سریعتر بزرگراه است که به منظور جبران عقب ماندگی های در این زمینه این استان در اولویت تخصیص اعتبارات ساخت بزرگراه قرار دارد.

سکینه رضائیان گفت: دختران باید کرامت و شخصیت حضرت معصومه (س) را سرلوحه خود قرار داده و این سجایا را حفظ کنند چرا که نقش مهمی در شکل گیری خانواده‌های اسلامی و قدرت بی بدیلی در عمارت تمدن بشری دارند.

فریبرز کرمی همزمان با آغاز ایام دهه کرامت از امروز مورخ یازدهم خرداد از اجرای طرح واکنش سریع راهداری تحت عنوان طوس در سطح محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه خبر داد.

حجت الاسلام جهانشیری گفت: امام (ره) با توکل برخداوند متعال و بهره گیری از پشتیبانی های مردمی تمام ابر قدرت های زمان را متحیر کرد و امروز در ادامه مکتب امام (ره) همچنان این مکتب زنده و دنیای ستمگران را تیره و آزادی خواهان جهان را بیدار کرده است.

مجمع عمومی سالیانه فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو روز یکشنبه (نهم مرداد 1401) در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود.

فرامرز رحمتی‌زاده گفت: یکی از راه های کم هزینه و ایمن برای مبارزه با آفات درختان سطح شهر کرمانشاه استفاده از نوارهای چسبناک زردرنگ است که با دارا بودن طول امواج خاصی موجب جذب آفات و حشرات می شود.

یاسر میر گفت: اعتماد و خوش بینی به هر کشوری به خصوص آمریکا که سابقه روابط استثماری آن با غالب کشور های دنیا از جمله کشور ایران مسجل شده است، سم مهلکی است که نتایج فاجعه باری در آینده به وجود خواهد آورد.

حجت‌الاسلام عصمتی گفت: تا قبل از پیروزی انقلاب کشور ایران وابسته به غرب و شرق بود اما با پیروزی انقلاب اسلامی امام راحل با کنار زدن تفکرات غرب و شرق، نظام اسلامی را با حاکمیت دین و اسلام ناب محمدی صلی الله تشکیل داد.

فدراسیون بین المللی فوتبال افراد CP اسامی تیم منتخب فوتبال هفت نفره جهان را اعلام کرد.